Palvelut

DIGITAALINEN ULKOMAINONTA (DOOH)

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH tarjoaa yrityksille modernin tavan kasvattaa brändin näkyvyyttä ja vaikuttaa brändimielikuvaan. DOOH tuo viestit esiin dynaamisesti ja oikea-aikaisesti, koska sisältöä voidaan vaihtaa ja kohdentaa eri hetkiin ja paikkoihin. Huolellisesti suunniteltu DOOH-näkyvyys vahvistaa tunnettuutta, tukee myyntiä ja jättää yleisölle muistijäljen, joka rakentaa brändiä pitkäjänteisesti.

Digitaalinen ja ohjelmallinen ulkomainonta (DOOH ja pDOOH)

Jatkuvasti laajenevat digitaaliset ulkomainosverkostot tuovat uusia mahdollisuuksia aikaisempaa luovemmalle, tehokkaammalle ja kohdennetummalle mainonnalle.

Grapevine yhdistää saumattomasti asiakkaiden kohtaamiset päivän eri hetkissä.

1

Valitset juuri oikeat mediapinnat, kuten mainosnäytöt päivittäistavarakauppojen läheisyydessä tai työmatkaliikenteen solmukohdissa, kuten rautatieasemilla.

2

Hyperkohdennettu digi (Meta + Google) vahvistaa viestiäsi huomattavasti perinteisiä medioita kustannustehokkaammin – ja kohdennetummin – jopa 2x enemmän konversioita!

3

Hyödynnät samoja materiaaleja – rikastettuja sisältöjä ja videoita – näin luot yhtenäisen ja mieleenpainuvan brändikokemuksen eri kanavissa. Digitaalisuus mahdollistaa aineistojen muokkaamisen myös kampanjan aikana.

4

Ohjelmallinen ostaminen hallinnoi päiväbudjetteja tarkasti ja kohdistaa mainonnan vain valituille pinnoille ja yleisöille – jokainen eurosi käytetään tehokkaasti.

Ota yhteyttä ja kysy lisää digitaalisen ja ohjelmallisen ulkomainonnan palveluistamme!

Ilmoittautumisia tällä hetkellä: 210

Voit olla meihin yhteydessä myös suoraan