työnantajamielikuvan kehittäminen

Työnantajamielikuva on yrityksille ja yhteisöille merkittävä kilpailuedun lähde ja sen johtaminen on yhä useamman työnantajan prioriteettina. Jatkuvasti kiristyvä kilpailu parhaista osaajista tarkoittaa että työnantajabrändin kehittämisen on myös oltava strategista ja systemaattista. Kertaluontoisilla kampanjoilla ei enää pärjää, sillä potentiaaliset työnhakijat tekevät merkittävästi taustatyötä jo paljon ennen rekryilmoitukseen vastaamista.

Työnantajamielikuvan ydin rakentuukin aina yrityksen arvojen, tarinan, mission ja vision varaan. Se syntyy työntekijöiden kokemuksista ja ajatuksista: mihin työntekijät ovat työnantajassaan tyytyväisiä, miten näistä asioista viestitään sekä sisäisesti että ulkoisesti ja miten eri työntekijäryhmien tarpeet osataan huomioida.

Grapevine auttaa sinua kartoittamaan työnantajabrändisi nykytilan sekä luomaan strategisen polun sen systemaattiselle kehittämiselle markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Meillä on vankka kokemus lukuisten organisaatioiden työnantajamielikuvan kehittämisestä ja olemme valmiita auttamaan sinua löytämään juuri sinun yrityksellesi sopivan ratkaisun.

Olemme erikoistuneet tuloksekkaaseen markkinointiin, ja meitä on erityisesti kiitelty osaamisestamme yhdistää työnantajamielikuvan kehittämisen digitaaliseen markkinointiin. Kokonaisvaltaisiin työnantajabrändäyksen palveluihimme kuuluu lisäksi sen jatkojalostaminen markkinoinnin käytännön toimenpiteisiin.

Ota yhteyttä meihin ja keskustellaan lisää, miten työnantajamielikuvaa voi kehittää systemaattisesti!

Ilmoittautumisia tällä hetkellä: 80

Voit olla meihin yhteydessä myös suoraan