Palvelut
ASIAKASYMMÄRRYS
Lisää arvokasta asiakasymmärrystä
Asiakasymmärryksen kasvattaminen on kriittistä yrityksen kasvulle ja kehittymiselle. Ihmisten käyttäytyminen muuttuu etenkin taitekohdissa, kuten pandemian tai taantuman aikana.
Asiakaslähtöisyys ja asiakkaiden tarkempi ymmärtäminen onkin yhä suuremmassa roolissa markkinoinnin, viestinnän ja tuotekehityksen työpöydällä.
Ostotottumukset, arvopohjaisuus, vastuullisuuden vaatimus, kanavien muuttuminen ja sukupolvien väliset erot ovat vain muutamia esimerkkejä siitä, mitkä kaikki tekijät monimutkaistavat brändien ja yritysten asiakasymmärryksen kokonaiskuvaa.
Brändin on välttämätöntä seurata aikaansa ja pysyä kartalla muutoksista
Brändi voi sitouttaa asiakasyhteisöään keskusteluihin osallistumisen lisäksi myös erilaisilla kyselyillä ja testeillä. Yksi nopeimmista ja tehokkaimmista keinoista päästä kärryille asiakkaiden ajatuksista ja arjen haasteista on dialogi ja suoraan kysyminen brändin olemassa nykyisiltä asiakkailta verkossa ja somekanavissa eli asiakasyhteisöltä.
Asiakkaat auttavat mielellään ja kertovat kokemuksistaan ja näkemyksistään, kunhan osallistuminen kyselyyn tai testiin on helppoa ja vaivatonta.
Tavoitteena on saada toistuvasti dataa, jonka avulla voidaan:
- Viedä markkinointia oikeaan suuntaan
- Tehostaa mainontaa ja optimoida sisältöjä
- Osallistaa ja sitouttaa asiakkaita
- Kehittää tuotteita ja palveluita
Ota yhteyttä ja kysy lisää ketteristä palveluistamme asiakas- ja kuluttajaymmärryksen lisäämiseen.
Ilmoittautumisia tällä hetkellä: 126
Voit olla meihin yhteydessä myös suoraan
Liity
SISÄPIIRIIN
Digitaalisen markkinoinnin ja modernin liiketoiminnan vinkit sähköpostiisi
Ilmoittautumisia tällä hetkellä: 101
Annemarie Hakola
strategi, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija