Työt

Valokeilassa Pauligin vastuullisuustyö – ihmiset kahvin takana Valokeilassa Pauligin vastuullisuustyö – ihmiset kahvin takana
Paulig

Valokeilassa Pauligin vastuullisuustyö – ihmiset kahvin takana

People Behind the Coffee -kampanjan tavoitteena oli tuoda kuluttajien tietoon entistä paremmin Pauligin kahvin vastuullisuustyön erilaisia puolia.

Työt
Kekkilä innostaa ja inspiroi somessa Kekkilä innostaa ja inspiroi somessa
Kekkilä

Kekkilä innostaa ja inspiroi somessa

Grapevine oli Kekkilän kevään kampanjoiden pääkumppani ja johti tekemistä digitaalisissa kanavissa. Grapevine huolehti muun muassa kampanjan luovasta konseptista, kampanjoiden sisältöstrategiasta, mainonnan suunnitelmista sekä mainostamisesta ja optimoinnista.

Työt
TikTok osana tehokasta digimarkkinointia TikTok osana tehokasta digimarkkinointia
HOAS

TikTok osana tehokasta digimarkkinointia

Pitkäaikainen sosiaalisen median kumppanuutemme Hoasin kanssa laittoi uuden vaihteen silmään, kun laajensimme kanavapalettia myös TikTokin puolelle.

Työt
Brändin perustukset kuntoon – brändi-ilme ponnistaa strategiatyöstä Brändin perustukset kuntoon – brändi-ilme ponnistaa strategiatyöstä
Jämerä Kivitalot Oy

Brändin perustukset kuntoon – brändi-ilme ponnistaa strategiatyöstä

Jämerä Kivitalot Oy on Suomessa paikkansa vakiinnuttanut, kuluttajien hyvin tuntema kivitalotoimittaja. Jämerä on tehnyt työtään terveellisen rakentamisen puolesta Suomessa jo viitisenkymmentä vuotta. Jokainen tänä aikana rakennettu kivitalo on ollut uniikki, asukkaidensa toiveiden täyttymys

Työt
Vaikuttavuuden maksimointi digitaalisissa kohtaamispisteissä Vaikuttavuuden maksimointi digitaalisissa kohtaamispisteissä
Paulig Kahvit

Vaikuttavuuden maksimointi digitaalisissa kohtaamispisteissä

Laadukkaan kahvin koti on paitsi Pauligilla myös digitaalisissa kohtaamispisteissä. Pauligin eri kahvibrändien kotimaisen markkinajohtajuuden haluttiin näkyvän myös digissä tunnistettavilla ja kohderyhmissä resonoivilla tavoilla.

Työt
Dataohjattu markkinointi tukee Kontion kasvua Dataohjattu markkinointi tukee Kontion kasvua
Kontiotuote Oy

Dataohjattu markkinointi tukee Kontion kasvua

Kontiotuote Oy on suomalainen, Kontio-merkillä hirsitaloja ja -huviloita valmistava yritys. Yhtiön Pudasjärvellä sijaitsevasta tehtaasta toimitetaan vuosittain yli 1000 hirsirakennusta ympäri maailmaa. Kontio haki laadukasta kumppania toteuttamaan jatkuvaa digimarkkinointia ja tukemaan myynnin sekä markkinoinnin vahvaa in-house tiimiä.

Työt
Suomalaisten maustekaappien uudestisyntyminen! Suomalaisten maustekaappien uudestisyntyminen!
Santa Maria

Suomalaisten maustekaappien uudestisyntyminen!

Santa Maria on pohjoismaiden johtava maustebrändi ja Suomen markkinajohtaja Tex Mex -kategorian tuotteissa. Etenkin Tex Mex -kategoriassa kilpailutilanne kiristyy jatkuvasti; pelkästään vuoden 2022 aikana markkinalle tuli sekä uusia toimijoita että lukuisia uusia tuotteita.

Työt
Asiantuntijabrändin rakentamista digitaalisessa maailmassa Asiantuntijabrändin rakentamista digitaalisessa maailmassa
Academic Work Academy

Asiantuntijabrändin rakentamista digitaalisessa maailmassa

Satoja suomalaisia uranvaihtajia IT- ja teknologia-alalle kouluttaneen Academic Work Academyn kanssa on tavoiteltu jo vuodesta 2018 brändihuomion sekä liiketoiminnan kasvattamista johdonmukaisella ja dynaamisella digimarkkinoinnilla.

Työt
Strategista markkinointia neljään eri maahan – vaivattomasti yhdeltä luukulta Strategista markkinointia neljään eri maahan – vaivattomasti yhdeltä luukulta
VAFO Group

Strategista markkinointia neljään eri maahan – vaivattomasti yhdeltä luukulta

Grapevine on toiminut kansainvälisesti kasvavan VAFO Groupin digitaalisen markkinoinnin kumppanina syksystä 2018 alkaen. Yhteistyö alkoi Suomen markkinoiden valtaamisesta, mutta VAFOn tarpeena oli pysyä potentiaalisten asiakkaiden top-of-mindissa kustannustehokkaasti myös muissa Pohjoismaissa.

Työt
Suomalaisen ruoan päivä valtakunnalliseksi ilmiöksi Suomalaisen ruoan päivä valtakunnalliseksi ilmiöksi
Ruokatieto Yhdistys

Suomalaisen ruoan päivä valtakunnalliseksi ilmiöksi

Vaikka jokainen päivä onkin suomalaisen ruoan päivä, on se tästä huolimatta oman juhlapäivänsä ansainnut. Syksyllä 2019 Ruokatieto Yhdistys lanseerasi valtakunnallisen Suomalaisen ruoan päivän, jotta kotimainen ruoka saataisiin entistäkin kiinteämmäksi osaksi kuluttajien arkea.

Työt
Vahva brändi vaatii rinnalleen jatkuvia panostuksia Vahva brändi vaatii rinnalleen jatkuvia panostuksia
Dansukker

Vahva brändi vaatii rinnalleen jatkuvia panostuksia

Dansukker on sokerituotteiden johtava tuotemerkki Pohjoismaissa ja Baltiassa ja se tarjoaa suomalaisille kotikokeille maailman ainoan 100 % kotimaisen Taloussokerin. Uniikki kilpailuetu ei kuitenkaan takaa vahvalle asemalle pysyvyyttä, sillä kilpailu kategoriassa kiristyy alati. Lisäksi viime vuosien hyvinvointitrendi on ruokkinut sokerikriittistä asenneilmapiiriä: kohtuuden sijaan osa kuluttajista haluaa välttää sokerin käyttöä täysin.

Työt