Jussi Saunamäki

dataohjatun markkinoinnin johtaja, osakas

+358 50 522 5434

jussi.saunamaki@grapevine.fi

Markkinointi huomenna – ja ylihuomenna -webinaarisarja Markkinointi huomenna – ja ylihuomenna -webinaarisarja

Markkinointi huomenna – ja ylihuomenna -webinaarisarja

Webinaarisarja

Tule mukaan Grapevinen järjestämään maksuttomaan webinaarisarjaan, jossa lähdemme seikkailulle kohti tulevaisuuden markkinoinnin maailmaa.

Webinaarit
Tekoäly markkinoinnissa Tekoäly markkinoinnissa

Tekoäly markkinoinnissa

Webinaari 14.2.2024 klo 13:00

Tule oppimaan perusteet tekoälyn käytöstä ja valjasta kone avuksesi yrityksesi markkinointiviestinnän tekemiseen.

Webinaarit
Markkinoinnin dashboard: tee dataan perustuvia päätöksiä helposti Markkinoinnin dashboard: tee dataan perustuvia päätöksiä helposti

Markkinoinnin dashboard: tee dataan perustuvia päätöksiä helposti

Markkinoinnin dashboard on visuaalinen tapa esittää oleellinen data ja avainmittarit selkeästi yhdessä paikassa.

Blogit
Mitä markkinoijan tulee tietää Googlen uudesta hakukone­päivityksestä Mitä markkinoijan tulee tietää Googlen uudesta hakukone­päivityksestä

Mitä markkinoijan tulee tietää Googlen uudesta hakukone­päivityksestä

Googlen uuden hakukonepäivityksen on tarkoitus parantaa hakutulosten laatua ja aitoutta.

Blogit
Kolmannen osapuolen evästeet poistuvat – miten digimainontaa kohdennetaan ja mitataan tulevaisuudessa? Kolmannen osapuolen evästeet poistuvat – miten digimainontaa kohdennetaan ja mitataan tulevaisuudessa?

Kolmannen osapuolen evästeet poistuvat – miten digimainontaa kohdennetaan ja mitataan tulevaisuudessa?

Grapevinen Jussi Saunamäki kertoo, miten kolmannen osapuolen evästeiden poisto vaikuttaa digimarkkinoijan arkeen tulevaisuudessa.

Blogit
Markkinoinnin automaatio – parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen Markkinoinnin automaatio – parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen

Markkinoinnin automaatio – parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen

Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa ja miten sen kanssa kannattaa lähteä liikkeelle, jotta tulokset olisivat hyviä tai jopa erinomaisia? Kokosimme markkinoinnin automaation parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen.

Blogit
Grapevine mukana Vuoden toimisto 2020 -tutkimuksessa Grapevine mukana Vuoden toimisto 2020 -tutkimuksessa

Grapevine mukana Vuoden toimisto 2020 -tutkimuksessa

Suomessa neljättä kertaa järjestettävä Vuoden toimisto -tutkimus on yksi markkinointialan merkittävimmistä mittareista, sillä päätöksen voittajista tekevät asiakkaat.

Blogit
Sähköpostimarkkinointi vuonna 2019 – viisi vinkkiä yrityksille Sähköpostimarkkinointi vuonna 2019 – viisi vinkkiä yrityksille

Sähköpostimarkkinointi vuonna 2019 – viisi vinkkiä yrityksille

Sähköpostimarkkinointi on tutkitusti kustannustehokas ja hyvä viestikanava yrityksille. Viime vuosina sähköpostimarkkinoinnin suosio on ollut jopa kasvussa. Listasin uuden vuoden kunniaksi muutaman vinkin, joilla yritys voi viedä oman sähköpostimarkkinointinsa seuraavalle tasolle tänä vuonna.

Blogit
Näin hyödynnät Google Trends -työkalua datapohjaisessa sisältömarkkinoinnissa Näin hyödynnät Google Trends -työkalua datapohjaisessa sisältömarkkinoinnissa

Näin hyödynnät Google Trends -työkalua datapohjaisessa sisältömarkkinoinnissa

Dataohjautuva markkinointi ei ole uutta ja ihmeellistä. Siitä vain on viime aikoina puhuttu paljon enemmän ja uusia työkaluja on tullut kaikkien saataville. Google Trends on yksi monista työkaluista ja tarjoaa peruskäyttäjälle jo paljon mahdollisuuksia.

Blogit
VINKKI: Näin parannat uutiskirjeesi avausprosenttia tuntuvasti vain muutamassa minuutissa VINKKI: Näin parannat uutiskirjeesi avausprosenttia tuntuvasti vain muutamassa minuutissa

VINKKI: Näin parannat uutiskirjeesi avausprosenttia tuntuvasti vain muutamassa minuutissa

Sähköpostimarkkinointi on tutkitusti kustannustehokas ja hyvä kanava yritysten markkinointiviestintään.

Blogit
Mitä yritys voi oppia maailman suosituimmalta YouTube-tähdeltä? Mitä yritys voi oppia maailman suosituimmalta YouTube-tähdeltä?

Mitä yritys voi oppia maailman suosituimmalta YouTube-tähdeltä?

Casey Neistatin sisältö inspiroi ja luo konkreettista muutosta. Hän on mielipidevaikuttaja, joka pystyy luomaan ilmiöitä ympäri maailmaa. Mitä opittavaa yrityksillä olisi tämän päivän YouTube-supertähdeltä?

Blogit