Jussi Saunamäki
dataohjatun markkinoinnin johtaja, osakas
+358 50 522 5434
jussi.saunamaki@grapevine.fi
Tule mukaan Grapevinen järjestämään maksuttomaan webinaarisarjaan, jossa lähdemme seikkailulle kohti tulevaisuuden markkinoinnin maailmaa.
Tule oppimaan perusteet tekoälyn käytöstä ja valjasta kone avuksesi yrityksesi markkinointiviestinnän tekemiseen.
Markkinoinnin dashboard on visuaalinen tapa esittää oleellinen data ja avainmittarit selkeästi yhdessä paikassa.
Googlen uuden hakukonepäivityksen on tarkoitus parantaa hakutulosten laatua ja aitoutta.
Grapevinen Jussi Saunamäki kertoo, miten kolmannen osapuolen evästeiden poisto vaikuttaa digimarkkinoijan arkeen tulevaisuudessa.
Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa ja miten sen kanssa kannattaa lähteä liikkeelle, jotta tulokset olisivat hyviä tai jopa erinomaisia? Kokosimme markkinoinnin automaation parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen.
Suomessa neljättä kertaa järjestettävä Vuoden toimisto -tutkimus on yksi markkinointialan merkittävimmistä mittareista, sillä päätöksen voittajista tekevät asiakkaat.
Sähköpostimarkkinointi on tutkitusti kustannustehokas ja hyvä viestikanava yrityksille. Viime vuosina sähköpostimarkkinoinnin suosio on ollut jopa kasvussa. Listasin uuden vuoden kunniaksi muutaman vinkin, joilla yritys voi viedä oman sähköpostimarkkinointinsa seuraavalle tasolle tänä vuonna.
Dataohjautuva markkinointi ei ole uutta ja ihmeellistä. Siitä vain on viime aikoina puhuttu paljon enemmän ja uusia työkaluja on tullut kaikkien saataville. Google Trends on yksi monista työkaluista ja tarjoaa peruskäyttäjälle jo paljon mahdollisuuksia.
Sähköpostimarkkinointi on tutkitusti kustannustehokas ja hyvä kanava yritysten markkinointiviestintään.
Casey Neistatin sisältö inspiroi ja luo konkreettista muutosta. Hän on mielipidevaikuttaja, joka pystyy luomaan ilmiöitä ympäri maailmaa. Mitä opittavaa yrityksillä olisi tämän päivän YouTube-supertähdeltä?