Blogit

Digimainonnan hinnoittelu ja budjetointi – minkä kokoinen mediabudjetti on sopiva? (video)

Grapevinen perustaja ja toimitusjohtaja Marika Siniaalto opastaa sinut digimarkkinoinnin ja mediabudjetoinnin maailmaan. Videolta selviää muun muassa, miten mainosten hinta määräytyy ja miten arvioit mainonnan kokonaisbudjetin.

Digimainonnan hinnoittelu ja budjetointi – minkä kokoinen mediabudjetti on sopiva? (video)

Minkä verran mediabudjettia kannattaa varata digimainontakampanjaan? Tämä on ikuisuuskysymys, johon oikean vastauksen antavat sinun markkinointidatasi ja pari yksinkertaista laskutoimitusta, joihin opastamme alla olevalla videolla!

Katso ja opi…

  • Mitä tarkoitetaan mediabudjetilla?
  • Miten näkyvyyden hinta määräytyy?
  • Mitä tarkoittavat CPC, CPM, CTR ja konversio?
  • Millainen määrä mediabudjettia on sopivasti?

Mikäli tarvitset apukäsiä tehokkaan digimainonnan tekemiseen, nykäise meitä hihasta tai vilkaise koulutustarjontamme – riennämme mielellämme apuun!

Marika Siniaalto

Marika Siniaalto

perustaja & hallituksen puheenjohtaja, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Kirjoittajan artikkelit ->