Uutiset

Osaajajoukko kasvaa – tutustu Grapevinen uusiin asiantuntijoihin

Grapevinelle on saapunut useita uusia kasvoja tämän vuoden aikana. Nyt esittäytymisvuorossa ovat kevään ja kesän aikana aloittaneet seitsemän uutta talenttia! Eiköhän oteta selvää, millaisia kykyjä olemme joukkoomme saaneet.

Osaajajoukko kasvaa  – tutustu Grapevinen uusiin asiantuntijoihin

Grapevinelle on saapunut useita uusia kasvoja tämän vuoden aikana. Nyt esittäytymisvuorossa ovat kevään ja kesän aikana aloittaneet seitsemän uutta talenttia! Eiköhän oteta selvää, millaisia kykyjä olemme joukkoomme saaneet.

Tuukka Mielonen, graafikko

Tuukka on visuaalisen tuotannon moniosaaja yli 10 vuoden kokemuksella. Kokemusta on kertynyt niin graafisen suunnittelun kaikilta osa-alueilta kuin myös videotuotantojen osalta. Osaamiseen lukeutuu vahvan animaatio- ja liikegrafiikan lisäksi videotuotannon muiden osa-alueiden, kuten kuvauksen, leikkauksen sekä jälkituotannon (värimäärittely ja äänimiksaukset) toteutus.

Tuukan intohimona on toteuttaa laadukasta visuaalista sisältöä ja kehittää brändien visuaalista kerrontaa. Vapaa-ajalla Tuukka puuhailee vaimon ja koiran kanssa, piirtää, valokuvaa ja nauttii elokuvista.

Tätä et tiennyt minusta: ”Harrastan myös intohimoisesti DJ-hommia ja olen ollut vinyylisoittimien takana vakiokalustoa jo toista vuosikymmentä mm. freestyle-räpin SM-kilpailuissa.”

(Artikkeli jatkuu kuvan jälkeen)

Anu Mikkola teki paluun Grapevinelle.

Saana Rantala, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Saana on vahvan copywriter-taustan omaava Turun AMK:n Taideakatemian kasvatti, joka on vuosien saatossa kasvanut monipuolisen osaamisen omaavaksi digimarkkinoinnin ammattilaiseksi.

Saanan vahvuuksiin kuuluu erinomainen suomen kielen osaaminen ja pitkä tausta sisällöntuotannon sekä sosiaalisen median parissa. Sulavakielinen tarinointi ja pilkuntarkka oikoluku kulkevat mukana myös vapaa-ajalla – tämä kaiken oikolukeva tarinankertoja ei lepää koskaan!

Työelämässä Saanan sydämen saa kirjoittamisen lisäksi sykkimään mielekkäät kohtaamiset, lisäarvoa ja hymyn kasvoille tuova asiakaspalvelu, kohderyhmätuntemus, analytiikka ja jatkuva uuden oppiminen.

Tätä et tiennyt minusta: “Rakastan teemajuhlia, laulan karaokessa aina Metallicaa ja leivon ehkä maailman parasta porkkanakakkua.”

Johanna Söderlund, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Johanna on sisältöjen suunnittelun ja tuotannon sekä sosiaalisen median ammattilainen, joka on vienyt kuluttajabrändien digitaalista markkinointia ja sosiaalisen median näkyvyyttä kunnianhimoisesti uusille tasoille – tinkimättömästi laadukasta sisältöä puolustaen.

Johannan vahvuuksiin kuuluu sisällöllinen osaaminen, visuaalinen näkemys ja kaupallinen ote, sekä ymmärrys asiakaskokemuksesta digitaalisissa kanavissa. Intohimona tulevaisuuden trendit!

Tämän ehkä arvasitkin minusta: “Sydämeni sykkii vahvasti brändeille, jotka uskaltavat ottaa haasteen vastaan olla rohkeita ja tehdä näkyviä toimenpiteitä somessa.”

Ilona Koskela, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Ilona on asiakaslähtöinen markkinoinnin ammattilainen, joka pyrkii tuottamaan työllään aitoa hyötyä asiakkaalle ja asiakkaan asiakkaalle. Vahvimmillaan Ilona on digitaalisten kohtaamisten suunnittelussa, erityisesti sosiaalisen median sisältöjen ja teknisen toteutuksen parissa.

Tämän sittemmin helsinkiläistyneen paljasjalkaisen tamperelaisen kanssa et turhaan vakavamielisyyteen törmää – töissä on hauskempaa ku pipa ei kiristä ja hassuttelu saa usein upeita asioita aikaan! Pelkällä hassuttelulla ei tätä leidiä kuitenkaan ole varusteltu – KTM-tutkinnolla vahvistettu analyyttinen ajatusmaailma on omiaan tukemaan luovaa luonnetta.

Kodin ulkopuolella Ilonaan voi törmätä podcast korvillaan ikkunaostoksilla, tunturissa, kirjastossa tai saunomassa, kun taas kotona Ilona viihtyy hyvin sarja- ja leffamaratonien, syömisen (mutta ei kokkaamisen) ja taiteilun parissa. Kaikki Frozeniin ja Harry Potteriin liittyvä saa Ilonan sydämen läikähtämään.

Tätä et tiennyt minusta: ”Olen intohimoinen moottoripyöräfani ja haaveilen vielä joskus ajavani omaa mattamustaa Harley Davidsonia.”

Ronja Äyräs, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Ronja on kekseliäs sisällöntuotannon ja digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Erityisen mielellään hän leikittelee luovilla sanankäänteillä ja keksii koukuttavia sisältöjä someen.

Työajan ulkopuolella Ronja viihtyy kotisohvalla kahden kissansa kanssa, kokkailee uusia ruokia vaihtelevalla menestyksellä ja käy salilla nostelemassa (pieniä) painoja.

Tätä et tiennyt minusta: “Jos voisin, käyttäisin kaikki rahani uusiin tatuointeihin ja sushiin.”

Anu Mikkola, asiakkuuspäällikkö, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Anu on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jonka tekemistä ohjaa tarkka bisnesvainu. Monipuolista kokemusta viestinnän parissa on kertynyt jo yli 10 vuoden ajalta.

Vaikka Anu syttyykin luovasta sisällöntuotannosta, on kaiken lähtökohtana asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen – vahvin ohjuri tekemiselle löytyy aina asiakkaan viivan alta. Jatkuvan oppimisen halun sekä kaikenlaista teknologiaa kohtaan tuntemansa loputtoman uteliaisuuden siivittämänä tämä teräväkynäinen someammattilainen on aina valmis keskusteluihin kahvikupin äärellä.

Vapaa-ajalla Anun löytää yleensä omien nelijalkaistensa luota tallilta tai metsästä. Jos et heti löydä, etsi myös saunasta, mökiltä tai järveltä.

Tätä et tiennyt minusta: “En ole musikaalinen, mutta olen aina halunnut olla. Siksi vaalinkin erityisellä lämmöllä tätä muistoa yläasteajoiltani: Erään projektin yhteydessä Helsingin Oopperan taiteellinen johtaja totesi minulla olevan henkinen yhteys rytmimunaan.“

Haluatko tutustua meihin lisää? Navigoi seuraavaksi Grapevinen esittelyyn.