Työnantajabrändin johtaminen on yhä useamman työnantajan prioriteettina kilpailun jatkuvasti kiristyessä parhaasta osaamisesta. Potentiaaliset työnhakijat tekevät merkittävästi taustatyötä jo paljon ennen rekryilmoitukseen vastaamista.
Tässä Grapevinen webinaarissa kartutat ymmärrystäsi työnantajamielikuvan strategisesta ja systemaattisesta rakentamisesta sekä saat käytännön vinkkejä miten työnantajamielikuvaa voi kehittää markkinointiviestintää hyödyntäen.
Grapevinen vieraiksi webinaariin saapuvat Lotta Vuoristo Roviolta sekä Lauri Vaisto Duunitorilta.
Kenelle tarkoitettu: Työnantajamielikuvan kehittämisestä vastaaville markkinoinnin, viestinnän sekä HR:n asiantuntijoille.
Milloin: torstaina 7.3. klo 8.15 – 9.00
HUOM! Tästä webinaarista ei tule tallennetta myöhemmin saataville.
Webinaarin ohjelma
- Työnantajamielikuva – kriittinen tekijä organisaation menestykselle, Annemarie Hakola, Grapevine
- Työnantajabrändin johtamisen viitekehys sekä differoituminen osana viitekehystä – mikä on sen merkitys ja miksi se on niin tärkeää? Lauri Vaisto, Duunitori
- Miten kilpailukykyinen ja vastustamaton työnantajabrändi luodaan? Lotta Vuoristo, Rovio
- Vinkit työnantajamielikuvan rakentamiseen markkinointiviestinnän keinoin, Johanna Lehtonen, Grapevine
- Aikaa kysymyksille
Puhujat
Lauri Vaisto vetää Duunitorin strategisen konsultoinnin palveluja (Employer Brand Advisory) ja käy työssään jatkuvaa keskustelua Suomen suurimpien työnantajien HR-, markkinointi-, viestintä- ja liiketoimintajohdon kanssa. Puhujana ja kirjoittajana ansioituneen Laurin erityisalaa ovat bränditutkimus, viestinnän ja markkinoinnin konseptointi sekä johtajuuden rooli kestävän työntekijäkokemuksen rakentumisessa.
Lotta Vuoristo on palkittu tutkija ja kauppatieteiden tohtori, joka toimi aiemmin Koneen yrityskulttuurin kehittämisohjelman globaalina vetäjänä ja nykyisin Rovion henkilöstöjohtajana. Johdon coachina sekä käyttäytymistieteilijänä Lotta on perehtynyt innottavuutta ja innovatiivisuutta kannustavien yrityskulttuurien luomiseen. Lotta on kouluttanut tuhansia johtajia ja lukemattomia kansainvälisiä johtoryhmiä vastuulliseen, ihmislähtöiseen johtajuuteen hyödyntäen mm. neurotieteitä.
Johanna Lehtonen on Grapevinen asiakkuusjohtaja, jonka yksi intohimoista on ihmislähtöisen työyhteisön kehittäminen sekä työnantajamielikuvan rakentaminen markkinointiviestintää hyödyntäen. Grapevinessa Johanna vastaa yhdessä asiakkuustiimien kanssa asiakkaiden rakastettavien brändien sekä erottuvan työnantajamielikuvan rakentamisesta.
Annemarie Hakola toimii Grapevinellä markkinoinnin asiantuntijana sekä strategina, jonka sydän sykkii brändien pitkäjänteisestä rakentamisesta ja kehittämisestä. Annemarie nauttii suuresti uusien ihmisten tapaamisesta ja asiakaskohtaamisista, jotka ovat olennainen osa hänen työtään.
Tervetuloa mukaan webinaariin!
Liity
SISÄPIIRIIN
Digitaalisen markkinoinnin ja modernin liiketoiminnan vinkit sähköpostiisi
Ilmoittautumisia tällä hetkellä: 116