Mikään ei ole varmaa paitsi muutos – ja siksi Grapevinen asiantuntijoita kannustetaan kehittämään jatkuvasti osaamistaan maailmassa, missä oppiminen ei lopu. Mikä olisi parempi tapa siihen kuin syventävä koulutus ja siinä sivussa kilpailu hyvässä hengessä muiden media- ja markkinointialan toimistojen kanssa? Tätä kaikkea meille tarjoaa LinkedIn Agency Champions.
Mikä LinkedIn Agency Champions?
Suomen LinkedIn Agency Champions on media- ja mainostoimistoille suunnattu koulutussarja, joka järjestetään toista kertaa vuonna 2020. Sen tavoitteena on jakaa mahdollisimman paljon tietoa LinkedInistä läpi vuoden ja syväsukeltaa sen mainonnan syvimpiin saloihin – siinä sivussa kilpaillaan LinkedIn Agency Champions 2020 -mestaruudesta. Koulutusohjelman organisoi Suomen ainoa virallinen LinkedIn Marketing Solutions -kumppani Fonecta.
Kilpailussa on kolme kategoriaa:
- Performance (Laadun ja määrän tasapaino. Tuloksia, jotka saavuttavat tai ylittävät tavoitteet)
- Brand (Luova lähestymiskulma brändimarkkinoinnin tavoitteiden saavuttamiseen selkeällä strategialla)
- Impact (Aktiivinen tiedonjakaja niin ryhmässä kuin yrityksessään. Kysyy, haastaa, kyseenalaistaa. Vaikuttaja)
Kategorioiden voittajat palkitaan matkalla kansainväliseen Agency Champions -tapahtumaan LinkedInin konttorille Lontooseen. Suomen kilpailun voittajat julkistetaan viimeisenä koulutuspäivänä 22.9.2020.
Haussa entistäkin tehokkaampia keinoja asiakkaiden LinkedIn-mainontaan
Vuoden 2020 koulutusohjelmassa on mukana yhteensä 28 alan ammattilaista 15 eri toimistosta. Grapevinelta koulutukseen osallistuu asiakkuuspäällikkö Jenni Föhr-Suomalainen ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Lyydia Kivelä.
“Mielestäni on ilahduttavaa olla mukana ohjelmassa, jossa on mahdollisuus jakaa tietoa ja myös oppeja muiden LinkedIn-mainontaa tekevien kanssa. Vaikka olemmekin kilpailijoita, voimme kaikki tämän koulutusohjelman myötä oppia hyödyntämään LinkedIniä paremmin– ja siinä sivussa kilpailla hyvässä hengessä”, sanoo Kivelä. “Odotan erityisesti sitä, että pääsemme kuulemaan lisää mainonnan eri strategioista ja tutustumaan case-esimerkkeihin”, hän toteaa.
“Toivon että koulutuksen myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistä tehokkaampia ratkaisuja LinkedInissä”, sanoo Jenni Föhr-Suomalainen. “Odotan myös innolla, että pääsemme sukeltamaan LinkedIn-datan syövereihin ja hyödyntämään koulutuksen oppeja kilpailussa”, hän jatkaa.
Koulutusohjelman seuraava tapaaminen on suunniteltu pidettäväksi huhtikuussa. Lue lisää Grapevinen ajankohtaisia uutisia tästä!