Blogi

Facebook-mainostajan sanasto

Facebook-mainostajan tielle usein osuu digimarkkinoinnin ammattisanastoa. Tässä lista tärkeimmistä termeistä kampanjan suunnittelusta analysointiin.

03.08.2017|

5 sisältövinkkiä yrityksen YouTube-kanavalle

YouTube on maailman toiseksi suurin hakukone heti Googlen hakupalvelun jälkeen. Kuluttajien etsiessä tietoa Googlesta, YouTube-videot nousevat korkealle hakutuloksissa, mikäli siihen sopiva video löytyy oikeilla hakutermeillä. Ei siis ihme, että myös videoiden suosio on kasvanut viime vuosina hurjasti. […]

27.07.2017|

Kesälomat ovat trollien kulta-aikaa

Trollit saavat monella niskakarvat nousemaan pystyyn – syystäkin. Blogissani on tarkoitus käydä läpi trolleja, jotka häiriköivät erityisesti kaupallisia toimijoita esimerkiksi Facebook-sivuilla ja asiakaspalvelutilanteissa, kuten chatissa. […]

19.07.2017|

LinkedIn-kuvakoot 2017

Tässä lunttausapua kaikille LinkedInin käyttäjille: suositellut kuvakoot henkilökohtaiseen profiiliin, yrityssivulle sekä mainoksiin. Päivitetty viimeksi 7.7.2017 […]

07.07.2017|

4 syytä miksi some-markkinointi ei toimi

  Kaikkihan sitä tekee ei vieläkään tarkoita, että kaikki sitä osaa. Kustannustehokkaan some-markkinoinnin mantra alkaa olla valtavirtaa, mutta monella on silti yhä hakusessa, miten oikesti olla tuloksellinen tällä yhä tukkoisemmalla markkinapaikalla. […]

29.06.2017|