Blogi

Varmista vaikuttavuus verkossa – näin hyödynnät UGC:tä

Brändit ovat ratsastaneet käyttäjien luomalla sisällöllä jo pitkään. Muiden kuluttajien sosiaaliseen mediaan ja verkkoon tuottama sisältö (UGC eli User Generated Content) toimii, koska kuten vaikuttajamarkkinointi, myös UGC koetaan luotettavampana kuin yrityksen itsensä luoma brändisisältö. Toinen kuluttaja on verkossa melkein yhtä vaikuttava kuin kissa. […]

23.05.2017|

Markkinoijan paras opas nyt ja tulevaisuudessa on sisältö- ja somestrategia

Sisältöähkyiseen maailmaamme ja siellä tapahtuvaan markkinointiin mahtuu monta turhaa neuvoa. Seuraava ei ole sellainen, jos haluat tehdä tuloksellista sisältömarkkinointia verkossa ja sosiaalisessa mediassa – nyt tai tulevaisuudessa. […]

16.05.2017|

Mitä yritys voi oppia maailman suosituimmalta YouTube-tähdeltä?

Videoammattilaisten FOOM PRO -tapahtumassa puhunut tubettaja Casey Neistat tietää, mistä puhuu. Caseyn suosituimmat videot keräävät kymmeniä miljoonia katselukertoja ja tähdellä on yli seitsemän miljoonaa seuraajaa YouTubessa. Casey tekee videoita maailman tunnetuimmille brändeille kuten Nike ja Mercedes Benz, ja yritykset ympäri maailmaa kilpailevat siitä, ketkä pääsevät työskentelemään tähden kanssa seuraavaksi. […]

04.05.2017|

Markkinointipäättäjän pitäisi olla nykyajan moniosaaja

Sosiaalisen median kanavat lisääntyvät hurjaa vauhtia ja niiden erilaiset ominaisuudet muuttavat muotoa niin usein, ettei niissä markkinointipäättäjä yksin enää pysy kärryllä. Muun työn ohella pitäisi muistaa päivittää aktiivisesti hyvää ja ajankohtaista sisältöä Facebookiin, inspiroivia kuvia Instagramiin ja Twitterissäkin pitäisi olla vuorovaikutuksessa alan ammattilaisten ja asiakkaiden kanssa. […]

24.04.2017|

Hakukoneoptimointi vai hakukonemainonta

Sekä hakukoneoptimointi (SEO) että hakukonemainonta puhuttavat paljon. Usein käy niin, että termit sekoittuvat keskenään. Mitä eroa hakukoneoptimoinnilla ja hakukonemainonnalla on – ja kumpaan minun nyt kannattaisi panostaa? […]

12.04.2017|