Blogi

Digimarkkinointi ja viimeisen klikkauksen harha

Data on vastaus kaikkeen, uusi öljy ja se mullistaa KAIKEN!1! Kun päästään yli tästä hypestä, huomataan, että todellisuudessa kattavakin data voi olla petollista. […]

19.06.2017|

Miksi some-mainonta kannattaa? 5 hyvää syytä

Some-mainonta jakaa mielipiteitä. Moni vielä pyristelee sitä ajatusta vastaan, että mainostajan Graalin malja löytyisi nykyään sosiaalisen median syövereistä. […]

05.06.2017|

Facebookin kuvakoot 2017

Viimeksi päivitetty: 5.6.2017 Facebookin kuvakoot vuoteen 2017 päivitettynä – tässä lunttausapua kaikille Facebookin parissa työskenteleville! […]

29.05.2017|

Varmista vaikuttavuus verkossa – näin hyödynnät UGC:tä

Brändit ovat ratsastaneet käyttäjien luomalla sisällöllä jo pitkään. Muiden kuluttajien sosiaaliseen mediaan ja verkkoon tuottama sisältö (UGC eli User Generated Content) toimii, koska […]

23.05.2017|

Markkinoijan paras opas nyt ja tulevaisuudessa on sisältö- ja somestrategia

Sisältöähkyiseen maailmaamme ja siellä tapahtuvaan markkinointiin mahtuu monta turhaa neuvoa. Seuraava ei ole sellainen […]

16.05.2017|