Ostajapersoonat markkinointiviestinnän työkaluna
Mikä on ostajapersoona, mihin niitä tarvitaan ja miten niitä rakennetaan? Huolella määritelty ostajapersoona on markkinoinnin suunnittelun ja kohdentamisen tehokas työkalu.
”Facebook uhkaa lähteä Euroopasta” – mistä koko jupakassa on kyse?
Syyskuun viimeisellä viikolla Facebookista on väännetty niin kotimaisissa kuin ulkomaisissakin medioissa suuria ja raflaavia otsikoita – "Facebook on lähdössä Euroopasta", kuulemma. Onko todella?
Työntekijälähettilyys 2.0 – tätä työntekijälähettilyys vaatii noustakseen seuraavalle tasolle
Onko työntekijälähettilyys jo tuttua, mutta kaipaat sen viemistä seuraavalle tasolla? Käymme tässä blogissa kohta kohdalta läpi keinoja ja tapoja, joilla työntekijälähettilyydestä tehdään aidosti lisäarvoa tuottavaa kaikille osapuolille – sekä yksittäisille asiantuntijoille, myyntiedustajille ja asiakaspalvelijoille että yritykselle mielenkiintoisena työnantajana ja hyvänä kumppanina.
Mistä oikea vaikuttajamarkkinoinnin kumppani? Kiinnitä huomiota näihin seikkoihin
Kannattaako vaikuttajamarkkinointia tehdä itse vai olisiko parempi kääntyä toimistokumppanin puoleen? Tässä blogissa kerromme millainen on hyvä kumppani ja paljastamme seikat, joihin kannattaa vaikuttajamarkkinointitoimistoa valittaessa kiinnittää huomiota.
Somemainonnan optimointi: yleisimpien ongelmien diagnoosi ja täsmähoito
Somemainostaja joutuu vaanimaan mainostensa menestystä silmä kovana. Onko kattavuutta tarpeeksi? Nouseeko klikkihinta liian korkeaksi? Sen lisäksi, että osaa tehdä havaintoja epätyydyttävistä tuloksista, pitäisi osata tietää, miten niitä voisi lähteä fiksaamaan – lue tyypilliset somemainonnan ongelmat ja opi, miten ne korjataan!
TikTok-mainonta on täällä – poimi vinkit videovirran haltuunottoon
TikTok on viimeistään nyt syytä ottaa vakavasti niin sisällöntuotannossa kuin myös markkinoinnissa – olit sitten sosiaalisen median markkinoija, sisällöntuottaja tai vaikuttaja.