Uutiset

Pitkät asiakassuhteet siivittivät Grapevinen Vuoden Toimisto -kisan voittoon

Grapevine nappasi maaliskuussa 2021 ensimmäistä kertaa voiton Regin järjestämässä Vuoden Toimisto -tutkimuksessa, jossa voittajatoimiston valitsee raadin sijaan asiakkaat. Odotettu voitto on tulosta pitkäjänteisestä asiakassuhteiden kehittämisestä, molemminpuolisesta luottamuksesta ja Grapevinen aktiivisesta tavasta tunnistaa ja vastata asiakkaiden tarpeisiin.

Pitkät asiakassuhteet siivittivät Grapevinen Vuoden Toimisto -kisan voittoon

Grapevine nappasi maaliskuussa 2021 ensimmäistä kertaa voiton Regin järjestämässä Vuoden Toimisto -tutkimuksessa, jossa voittajatoimiston valitsee raadin sijaan asiakkaat. Odotettu voitto on tulosta pitkäjänteisestä asiakassuhteiden kehittämisestä, molemminpuolisesta luottamuksesta ja Grapevinen aktiivisesta tavasta tunnistaa ja vastata asiakkaiden tarpeisiin.

Voitto on Grapevinelle ensimmäinen, vaikka finaalipaikkoja on Vuoden Toimisto -kisassa kertynyt jo kahdelta vuodelta. Aiempien vuosien perusteella saatu asiakaspalaute on otettu osaksi asiakassuhteen ja toiminnan jatkuvaa kehittämistä.

– Meille on erittäin tärkeää, että asiakkaamme kokee olevansa osa meidän tiimiämme ja me asiakkaan. Kaikesta tekoälystä ja koneoppimisesta huolimatta, markkinointi on paljolti ihmis- ja luottamusbisnestä, jossa ei jaella pikavoittoja, Grapevinen toimitusjohtaja Marika Siniaalto muistuttaa.

Grapevinella viihdytään pitkään

Grapevine on onnistunut yrityksen 11-vuotisen historian aikana rakentamaan erityisen pitkiä asiakassuhteita. Asiakkaistamme esimerkiksi Suomen Sokeri ja Järvikylä ovat olleet mukana toimiston alkumetreiltä asti.

– Olemme erityisen ylpeitä siitä, että meillä viihtyvät sekä asiakas että työntekijät. Keskimäärin useimmat asiakkuudet ovat kestäneet viitisen vuotta ja pisimmät työsuhteetkin ovat meillä jo yli 10-vuotiaita. Pitkien asiakassuhteiden myötä olemme paitsi onnistuneet aidosti kehittämään asiakkaidemme digitaalista markkinointiviestintää, mutta myös kasvamaan ja kehittymään yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Tekemisen pitkäjänteisyys alkaa nyt tuottaa tulosta, sillä Grapevinen tiimi on saanut viime aikoina asiakkailtaan erityistä kiitosta projektijohtamisen taidoistaan, luovista toteutusideoista ja tavasta haastaa perinteisiä toimintatapoja.

Asiakkaiden arvostus näkyy Grapevinella tällä hetkellä paitsi Vuoden toimisto -voittona myös liiketoiminnan kasvuna, kun asiakkaiden kaipaamaan kysyntään vastatakseen Grapevine vahvistaa toimintaansa entisestään markkinointialan monipuolisena hybridiosaajana.

______

Grapevine Media Oy on vuonna 2009 perustettu strategisen markkinointiviestinnän kumppani aidosti digitaalisella sydämellä. Yritys työllistää 19 alan asiantuntijaa, ja sen pitkäaikaisia asiakkaita ovat muun muassa Suomen Sokeri, Järvikylä, Paulig, AW Academy, Miele, Ruokatieto Yhdistys ja Vafo Prahan tuotemerkit Brit ja Carnilove. Vuoden 2020 myyntikate oli reilun miljoona euroa ja liikevaihto vajaat 1,4 miljoonaa. Grapevine valittiin Vuoden Toimisto 2021 -kilpailun voittajaksi pienten markkinointiteknologiatoimistojen kategoriassa.