Tero Heittola aloitti 1. helmikuuta 2021 Grapevinen operatiivisena johtajana. Erityisesti B2B-markkinoinnin parissa työskennellyt Heittola on aiemmin toiminut muun muassa Valveella sekä Recommended Groupissa. Grapevinella Heittolan vastuulla on muun muassa palveluiden ja toimintamallien kehittäminen sekä talous- ja henkilöstöasiat.
– Liityn innolla Grapevinen porukkaan. Eniten täällä sykähdytti intohimoinen suhtautuminen kaikkeen tekemiseen, kova ammattitaito ja toisten innostaminen. Ei ihme, että toimisto on yksi alan kiitellyimmistä, Heittola kertoo.
Strategina aloittanut pitkän linjan copywriter Mikko Eskelinen on työskennellyt copywriterina, luovana johtajana ja toimitusjohtajana sekä markkinointipäällikkönä ja yrittäjänä. Grapevinella Eskelisen työnkuvaan kuuluu muun muassa luova suunnittelu, asiakkuuksien johtaminen sekä koulutusten ja työpajojen vetäminen.
– Grapevine yhdistää asiakasymmärryksen sekä digitaalisten kanavien syväosaamisen. Asiakkaiden joukossa on paljon tunnettuja brändejä, joiden kanssa olen aiemminkin urallani työskennellyt, Eskelinen sanoo.
Rekrytoinnit vastaavat digitaalisen asiakasymmärryksen kasvavaan kysyntään
Grapevinen toimitusjohtaja Marika Siniaalto keskittyy rekrytointien myötä jatkossa aiempaa enemmän asiakastyöhön ja myyntiin. Grapevine on kuluneen vuoden aikana kasvattanut liikevaihtoaan ja uusia asiakkaita on aloittanut tasaiseen tahtiin. Uusiin asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa Paulig ja Santa Maria.
– Jatkuvalle, monikanavaiselle ja liiketoiminnan tavoitteita aidosti palvelevalle markkinoinnille on nyt kysyntää jokaisella toimialalla. Tero ja Mikko täydentävät osaamisellaan ja kokemuksellaan loistavasti Grapevinen kattavaa osaamispalettia, Siniaalto summaa.
Vahvistusta sisällöntuotantoon ja asiakastyöhön
Teron ja Mikon lisäksi Grapevinen tiimiin on alkuvuodesta palkattu tulivoimaa sisällöntuotantoon ja digimarkkinointiin. Digimarkkinoinnin harjoittelijat Anni Tiitola ja Emilia Laakkonen tuovat vahvistusta sisällöntuotantoon, yhteisömanagerointiin ja hakukonemarkkinointiin. Kevään aikana tiimissä aloittaa myös uusia sisällöntuotannon, graafisen suunnittelun sekä hakukonemarkkinoinnin asiantuntijoita.
Grapevine Media Oy on vuonna 2009 perustettu strategisen markkinointiviestinnän kumppani aidosti digitaalisella sydämellä. Yritys työllistää 18 alan asiantuntijaa, ja sen pitkäaikaisia asiakkaita ovat muun muassa Suomen Sokeri, Järvikylä, Paulig, AW Academy, Miele, Ruokatieto Yhdistys ja Vafo Prahan tuotemerkit Brit ja Carnilove. Vuoden 2020 liikevaihtoennuste on 1,4 M€. Grapevine valittiin Vuoden Toimisto 2021 -kilpailun voittajaksi pienten markkinointiteknologiatoimistojen kategoriassa.