Uutiset

Asiakassuhteiden jatkuva kehitys auttoi Grapevinen toistamiseen Vuoden Toimisto -kisan voittoon

Grapevine nappasi toistamiseen voiton Regin järjestämässä Vuoden Toimisto -tutkimuksessa, jossa voittajatoimiston valitsee raadin sijaan asiakkaat.

Asiakassuhteiden jatkuva kehitys auttoi Grapevinen toistamiseen Vuoden Toimisto -kisan voittoon

Grapevine nappasi toistamiseen voiton Regin järjestämässä Vuoden Toimisto -tutkimuksessa, jossa voittajatoimiston valitsee raadin sijaan asiakkaat. Toinen perättäinen voitto tuntuu erityisen hienolta, sillä se osoittaa konkreettisesti pitkäjänteisen työmme tuloksen. Valinta Vuoden digitoimistoksi on tulosta jatkuvasta asiakassuhteiden kehittämisestä, molemminpuolisesta luottamuksesta ja Grapevinen aktiivisesta tavasta tunnistaa ja vastata asiakkaiden tarpeisiin. Aiempien vuosien perusteella saatu asiakaspalaute on myös otettu osaksi asiakassuhteiden ja toiminnan jatkuvaa kehittämistä.

Jokainen asiantuntijatehtävä on ensisijaisesti asiakaspalvelutehtävä – siksi meille onkin niin tärkeää että hoidamme asiakkaitamme aina sitoutuneesti, ammattitaidolla ja herkästi kuunnellen, Grapevinen toimitusjohtaja Tero Heittola painottaa.

Pitkäaikaisia kumppanuuksia

Pitkäjänteisen työn tuloksena Grapevine on onnistunut 12-vuotisen historiansa aikana rakentamaan erityisen pitkiä asiakassuhteita. Asiakkaistamme esimerkiksi Dansukker on kulkenut kumppanina toimiston alkumetreiltä asti.

– Teemme työtä osana asiakkaan tiimiä, emme irrallisena toteuttajana. Ymmärrys asiakkaan liiketoiminnan ideasta ja brändistä, kohderyhmien aktivointi ja oikea puhuttelu – näistä elementeistä syntyy se perusta, jolle asiakkaan menestys rakentuu ja jota datalla koko ajan parannetaan.

Tekemisen pitkäjänteisyys on viime vuosina tuottanut tulosta ja Grapevinen tiimi onkin viime aikoina saanut asiakkailtaan erityistä kiitosta projektien sujuvuudesta, uudenlaisista luovista ratkaisuista, kuten rikastetuista videosisällöistä ja uudenlaisia toimintatapoja hyödyntävistä työskentelytavoistaan. Asiakkaiden arvostus näkyy Grapevinella tällä hetkellä paitsi Vuoden toimisto -voittona myös liiketoiminnan kasvuna: toimiston liikevaihto kasvoi edellisestä tilikaudesta 60 % ja oli 2,2 miljoonaa euroa vuonna 2021. Lisäksi Grapevine sai viime vuonna henkilöstön viihtyvyydestä kertovan Great Place to Work -sertifikaatin jo ensimmäisellä auditointikierroksella.

______

Grapevine Media Oy on vuonna 2009 perustettu strategisen markkinointiviestinnän kumppani aidosti digitaalisella sydämellä. Yritys työllistää 19 alan asiantuntijaa, ja sen pitkäaikaisia asiakkaita ovat muun muassa Dansukker, Paulig, Arla, AW Academy ja Vafo Prahan tuotemerkit Brit ja Carnilove. Grapevine valittiin Vuoden Toimisto 2022 -kilpailun voittajaksi digitoimistojen kategoriassa, jakaen ensimmäisen sijan OSG Agency Oy:n kanssa.