Webinaarisarja

MARKKINOINTI HUOMENNA
– JA YLIHUOMENNA

Millaista on
tulevaisuuden kestävä markkinointi?

Tule mukaan Grapevinen järjestämään maksuttomaan webinaarisarjaan, jossa lähdemme seikkailulle kohti tulevaisuuden markkinoinnin maailmaa.

Autamme sinua kasvamaan, uudistumaan ja säkenöimään! Saat uusia ajatuksia ja konkreettisia vinkkejä, miten päivität markkinoijan osaamisesi ja työkalupakkisi tähän päivään sekä tulevaan.

Webinaarisarjan osat

Ilmoittaudu mukaan vaikka jokaiseen webinaariin!

1

Markkinointi nyt ja tulevaisuudessa

to 13.6. klo 8.15–9.00

Digitalisaatio ja sosialisaatio ovat muuttaneet kuluttajakäyttäytymistä pysyvästi. Samalla yhteisölliset digitaaliset kanavat tarjoavat markkinoijille aina vain uusia tapoja tavoittaa ja sitouttaa potentiaalisia asiakkaita – usein huomattavasti tehokkaammin ja mitattavammin kuin mitä muilla keinoilla on koskaan ollut mahdollista. Muutos on merkittävä, mutta mitä se merkitsee?

Tässä webinaarissa vastataan mm. kysymyksiin

  • Miten alustamarkkinointi tulee käytännössä muuttamaan kohdentamista ja brändinrakennusta?
  • Mikä tekee markkinoinnin ammattilaisista relevantteja, kun algoritmit ja tekoäly hoitavat 90 % tehtävistä?
  • Miksi kaikista asiakkaista ja kuluttajista tulee vääjäämättä sisällöntuottajia?
  • Miten tästä muutoksesta voidaan tehdä mahdollisuus?
  • Hetki kysymyksille ja kommenteille

Asiantuntijana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen toimitusjohtaja Tero Heittola.

Menneet webinaarit

Katso aiempien webinaarien tallenteet

1

Vahvan brändin rakentaminen: Menestyksen avain

  • Visuaalisen brändinrakennuksen selkäranka
  • Tekoälyn laadukas käyttö ja sudenkuopat
  • Mitä ”ole rohkeasti läsnä” tarkoittaa käytännössä?
  • Tunne ja löydä yleisösi
  • Caseja ja esimerkkejä
  • Aikaa kysymyksille ja vertaiskeskustelulle

Asiantuntijoina webinaarissa graafinen suunnittelija Otto Raila, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Saana Rantala ja strategi Annemarie Hakola

2

Tekoäly markkinoijan apuna

  • Mitä tekoälystä oikeasti tarvitsee tietää?
  • Millaisia työkaluja on tarjolla arkea helpottamaan?
  • Miten niitä käytetään tehokkaasti?
  • Tavoite: kiipeä kartalle, jotta et jää jälkeen. Tästä on suunta tekoälyn parissa vain ylöspäin!

Asiantuntijana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen kehitysjohtaja Jussi Saunamäki.