Webinaarisarja

MARKKINOINTI HUOMENNA
– JA YLIHUOMENNA

Millaista on
tulevaisuuden kestävä markkinointi?

Tule mukaan Grapevinen järjestämään maksuttomaan webinaarisarjaan, jossa lähdemme seikkailulle kohti tulevaisuuden markkinoinnin maailmaa.

Autamme sinua kasvamaan, uudistumaan ja säkenöimään! Saat uusia ajatuksia ja konkreettisia vinkkejä, miten päivität markkinoijan osaamisesi ja työkalupakkisi tähän päivään sekä tulevaan.

Webinaarisarjan osat

Ilmoittaudu mukaan vaikka jokaiseen webinaariin!

1

Mihin markkinointi on menossa?

26.10. klo 8.15–9.00

  • Mitä kaikkea juuri nyt pitäisi osata tai ainakin tietää?
  • Mihin suuntaan ollaan menossa lähivuosien aikana?
  • Markkinoijan kipupisteet ja kehityskohteet.
  • Caseja ja keskustelua
  • Tavoite: saada jonkinlainen järki tähän sirpaleiseen markkinoinnin maailmaan. Vertaistuki on aina myös best!

Asiantuntijana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen perustaja Marika Siniaalto.

2

Tekoäly markkinoijan apuna, vasta-alkajille

16.11. klo 8.15–9.00

  • Mitä tekoälystä oikeasti tarvitsee tietää?
  • Millaisia työkaluja on tarjolla arkea helpottamaan?
  • Miten niitä käytetään tehokkaasti?
  • Tavoite: kiipeä kartalle, jotta et jää jälkeen. Tästä on suunta tekoälyn parissa vain ylöspäin!

Asiantuntijana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen kehitysjohtaja Jussi Saunamäki.

3

Vastuullisuusmarkkinoinnin kulmakivet

14.12. klo 8.15–9.00

  • Tehokatsaus: Mitä markkinoijan pitäisi tietää vastuullisuudesta juuri nyt?
  • Miten valita järkevät vastuullisuusviestit ja miten ne pitäisi muotoilla?
  • Miten vastuullisuusviestistä saadaan uskottava, jotta sillä on aidosti myös arvoa?
  • Tavoite: ota haltuun ne tärkeimmät jutut vastuullisuuden näkökulmasta. Ilahduta omaa organisaatiotasi sillä, että vastuullisuus voidaan jatkossa nähdä kulun sijasta investointina.

Asiantuntijana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen perustaja Marika Siniaalto.

Nähdään webinaareissa!