Webinaarisarja

MARKKINOINTI HUOMENNA
– JA YLIHUOMENNA

Millaista on
tulevaisuuden kestävä markkinointi?

Tule mukaan Grapevinen järjestämään maksuttomaan webinaarisarjaan, jossa lähdemme seikkailulle kohti tulevaisuuden markkinoinnin maailmaa.

Autamme sinua kasvamaan, uudistumaan ja säkenöimään! Saat uusia ajatuksia ja konkreettisia vinkkejä, miten päivität markkinoijan osaamisesi ja työkalupakkisi tähän päivään sekä tulevaan.

Webinaarisarjan osat

Ilmoittaudu mukaan vaikka jokaiseen webinaariin!

1

Varmista kilpailukykysi vastuullisuusmarkkinoinnin avulla

to 24.10. klo 8:15–9:00

Nyt on oikea aika varmistaa, että yritysvastuu ja kestävä liiketoiminta näkyy selkeästi markkinoinnissa. Maksuton webinaarimme tarjoaa keskeiset vinkit vastuullisuusmarkkinointiin, ja se on suunnattu markkinoinnista vastaaville, markkinoinnin toteuttajille sekä yritysjohdolle.

Sisältö

  • Pakko
    • Mikä kaikki on saanut aikaan juuri nyt käynnissä olevan vastuullisuusvaatimusten tsunamin?
    • Koskeeko tämä jo pk-yrityksiä? Jos koskee, miten siihen pitäisi suhtautua?
  • Potentiaali
    • Mitä liiketoiminnallista hyötyä vastuullisuuden viestimisestä on?
    • Mistä tiedetään, että ollaan tekemässä oikeita asioita?
    • Mikä ihmeen SSEO?
  • Käytäntö
    • Miten vastuullisuusmarkkinoinnin suunnitelma rakennetaan ja miten se integroidaan osaksi jo olemassa olevia prosesseja?
    • Muutama käytännön esimerkki

Asiantuntijana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen perustaja Marika Siniaalto. Marika on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus markkinointiviestinnästä, digimarkkinoinnista, sisällöntuotannosta sekä yritysvastuusta viestimisestä ja muutosjohtamisesta.

2

Rakenna ruokakulttuuria somessa

to 21.11. klo 8.15 – 9.00

Sosiaalinen media on muuttanut merkittävästi tapaa, jolla koemme ruokaa, ja siitä on tullut keskeinen kanava ruokatrendien luomisessa ja kuluttajien sitouttamisessa. Ruokabrändien on tärkeää hyödyntää päivittäisiä ruokahetkiä ja uusia trendejä markkinoinnissaan erottuakseen kilpailussa. Webinaarissa käsitellään muun muassa tapoja rakentaa aktiivinen yhteisö ja tuottaa monipuolista ruokasisältöä, ja se on suunnattu elintarvikealan päättäjille ja markkinoinnin ammattilaisille.

Sisältö

  • Monipuolisen ruokasisällön luominen
  • Mistä tiedän, mihin asioihin kannattaa tarttua?
  • Sitoutuneen someyhteisön rakentaminen
  • Caseja ja esimerkkejä
  • Aikaa kysymyksille ja vertaiskeskustelulle

Webinaarin pitää Grapevinen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijat Emilia Laakkonen ja Stiina Salmenkivi.

3

Hallitse ostoprosessia: Johdata asiakas kohti harkittua päätöstä

to 12.12. klo 8:15–9:00

Miten tukea asiakasta hankintaprosessissa ja ohjata kohti päätöstä? Miten rakentaa luottamusta ja vakuuttaa oikeasta valinnasta? Löydät vastaukset tästä Grapevinen webinaarista!

Webinaarissa käymme läpi muun muassa seuraavia aiheita:

  • Kuluttajakäyttäytymisen ymmärtäminen
  • Pitkän aikavälin brändinrakennus
  • Markkinointikanavien hyödyntäminen
  • Laadukkaan sisällön merkitys
  • Caseja ja esimerkkejä
  • Aikaa kysymyksille ja vertaiskeskustelulle

Webinaarin pitää Grapevinen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijat Ilona Koskela ja Saana Rantala.