Ladataan Tapahtumat

Kirkasta yrityskuvasi verkossa ja somessa suunnitelmallisesti!

Oli sitten kyse potentiaalisesta asiakkaasta, työnhakijasta, sidosryhmästä tai mahdollisesta yhteistyökumppanista, päätökset tehdään nykypäivänä pitkälti sen perusteella, mitä luetaan verkosta ja somesta. Tämä tuo oman haasteensa niin myyntiin, rekrytointiin kuin yleiseen yrityskuvaan rakentamiseenkin.

Jotta voidaan varmistaa, että yrityskuva vahvistaa päätöksentekoa, yrityksen tulee olla aktiivinen somessa ja näkyä verkossa. Potentiaalinen ostaja tai uusi työntekijä ei välttämättä edes harkitse yrityksen palveluja ja tuotteita, jos hänellä ei ole mitään kosketuspintaa yritykseen ja sen henkilöstöön.

Tässä webinaarissa käymme systemaattisesti läpi sitä, miten yrityskuvaa kannattaa rakentaa verkossa. Lisäksi kartoitamme eri vaihtoehtoja yrityskuvan vahvistamiseen.


Kenelle

Markkinointi-, viestintä- ja HR-päättäjille, yrittäjille sekä liiketoiminnan kehittäjille. Sinulle, joka haluat vahvistaa yrityskuvaasi ja varmistaa, että yrityksesi näkyy verkossa muuallakin kuin yrityksen omilla sivuilla ja kanavilla.


Hyödyt

Järkevällä somen ja internetin hyödyntämisellä voit vahvasti vaikuttaa siihen, että uudet asiakkaat kiinnostuvat yrityksestäsi. Saat hyviä hakijoita avoinna oleviin tehtäviin ja hedelmällistä yhteistyötä yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien kanssa.

Tässä webinaarissa saat pohjan suunnitelmalliselle yrityskuvan rakentamiselle ja vahvistamiselle.


Kouluttaja

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.


Sisältö

  • Digitaalinen jalanjälki
  • Ostamisen muuttuminen ja sen vaikutukset
  • Eri some-/digikanavien hyödyntäminen yrityskuvan vahvistamisessa
  • Strategian ja suunnitelman tärkeys ja miten se tehdään
  • Työntekijälähettilyys vahvistaa yrityskuvaa
  • Case-esimerkkejä
  • Käytännön työkaluja

Ajankohta: 29.1.2019 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.

Ilmoittautuminen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.