Ladataan Tapahtumat

Miten sisältö saadaan pysäyttämään somen sisältövirrassa? Entä miten siitä saadaan sellainen, joka saa brändille tärkeät kohderyhmät reagoimaan toivotulla tavalla?

Useimmat yritykset ovat oivaltaneet, että sosiaalisessa mediassa kannattaa olla. Pelkkä säännöllinen postailu ei kuitenkaan riitä; yrityksen pitää saada kohderyhmän huomio kiinnittymään juuri heidän sisältöönsä. Sen lisäksi sisällön tulisi vielä kuljettaa ihmistä kohti ostopäätöstä. Miten se onnistuu?

Asiantuntija

Kouluttajana toimii Grapevinen asiakkuuspäällikkö ja markkinointiviestinnän asiantuntija Anni Sarasti. Hän on menestykkäästi johtanut tiimiensä strategista ja dataohjautuvaa sisältömarkkinointityötä niin kuluttaja- kuin B2B-asiakkuuksissakin. Annin intohimoja ovat luova ongelmanratkaisu, dataohjautuva ja asiakaslähtöinen sisältö sekä strategioiden jalkauttaminen ruohonjuuritason markkinointiviestintätoimiksi. Vapaa-aikanaan hän on rocktähti lastenmusiikkiyhtyeessään sekä oman elämänsä Xena läheisellä crossfit-salilla.

Kenelle

Koulutus sopii kaikille, joiden työnkuvaan kuuluu sosiaalisen median sisältöjen tuottaminen. On eduksi – muttei välttämätöntä – jos tiedät jo valmiiksi, ketä yrität somessa tavoittaa ja mitä heille haluat sanoa.

Hyödyt

Webinaarin aikana opit, miten yksittäisestä somejulkaisusta muotoillaan tekstin ja visuaalisuuden keinoin mahdollisimman tehokas. Käymme läpi käytännön esimerkkejä Facebook-, Instagram feed- ja Stories -julkaisuista. Työkaluista kuitenkin hyödyt myös mm. kirjoittaessasi twiittiä, LinkedIn-julkaisua, uutiskirjettä tai blogia.

Opit…

  • nostamaan julkaisusi huomioarvoa
  • lähestymään julkaisun tekemistä asiakaslähtöisesti
  • muotoilemaan somesisällöstä tavoitteen mukaisesti mahdollisimman klikattavan, sitouttavan tai muutoin tehokkaan
  • erilaisia lähestymistapoja tehostaa monenlaisia julkaisuja

Webinaarin sisältö

  • Miten määritellään hyvä somesisältö?
    • Sananen tavoitteista ja mittaamisesta
    • Lyhyt oppimäärä: Mistä somessa kannattaa puhua?
  • Hyvän somesisällön rakennusaineet
  • Millainen visuaalisuus on tehokasta?
  • Millaisen kielen avulla saadaan ihmiset toimimaan halutulla tavalla?
  • Näin laaditaan…
    • skrollauksen pysäyttävä somesisältö
    • liikennettä ohjaava somesisältö
    • sitouttava somesisältö
    • inspiroiva somesisältö
  • Soveltaminen eri kanavissa ja esimerkkejä
  • Mitä sitten, kun hyvä sisältö on julkaistu?

Paikka ja aika

  • Omalla koneellasi / mobiililaitteellasi
  • To 15.4.2020 klo 13.00-14.30

Hinta

99 € + alv

Jos useampi samasta yrityksestä osallistuu, hinta 89 € / osallistuja.

Laita meille viestiä, jos haluat omalle yrityksellesi räätälöidyn webinaarin!

 

Ilmoittautuminen

Tietosuoja- ja rekisteriseloste