Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Kuinka markkinointi, myynti, aspa, HR ja koko organisaatio ulkoistettuja toimintoja myöten saadaan toimimaan somessa organisoidusti?

Sanotaan, että mitä useampi kokki, sen huonompi soppa. Siinä vaiheessa, kun somea tehdään monessa organisaation osassa ja käytetään kymmeniä, jos ei satoja eri somesivuja tavoittamaan monia lukuisia kohderyhmiä, lopputulos alkaa helposti näyttämään sillisalaatilta – niin sisältä kuin ulkoa. Kun sanotaan, että kaikki ovat vastuussa, helposti käy niin, ettei kukaan ole vastuussa.

Monesti myös resurssit ovat joko liian vähäiset työmäärään ja tavoitteisiin nähden tai niitä ei hyödynnetä oikein. Tämä aiheuttaa turhaa kitkaa ja kuormitusta varsinkin operatiivisella puolella.

Asiantuntija

Pinja Lehtman on monessa somekeitoksessa keitetty ja päässyt aitiopaikalta seuraamaan sosiaalisen median nousua yhdeksi tärkeäksi osaksi yritysten viestintää ja markkinointia. Hän on Suomen ensimmäisiä sosiaalisen median pääälliköitä, koska aikaisemmin urallaan hän oli mm. vetämässä Nissanilla Pohjoismaiden ja Baltian sosiaalisen median toimintoja ja organisoimassa sen liittämistä osaksi eri osastojen toimintaa. Samalla tehtiin paljon kehitystyötä, jotta saatiin yhtenäistettyä sosiaalisen median toimet yhdessä Nissanin Euroopan ja globaalin tason kanssa. Samalla hän koulutti sisäisesti osastojen vastuuhenkilöitä somen saloihin ja opasti, miten somea pystyy hyödyntämään omalla alueella aina HR:stä jälleenmyyntiin asti.

Kenelle

Yrityksen sosiaalisesta mediasta päävastuussa oleville. Koulutus on suunnattu yritysten, järjestöjen ja julkisen alan organisaatioiden asiantuntijoille ja päälliköille. Erityisesti koulutuksesta on apua sellaisille toimijoille, joilla sosiaalisen median kanavia hoitaa useampi henkilö, osasto, ulkopuolinen palveluntarjoaja tai edellisten yhdistelmä.

Hyödyt

Käytännön työkaluja sosiaalisen median parempaan organisointiin. Pureudumme erityisesti strategisessa tekemisessä resursointiin, tavoitteiden ja mittareiden määrittelyyn operatiivisesta näkökulmasta sekä kanavapaletin hallintaan ja monitoimialaisen sisältökalenterin tekemiseen.

Webinaarin sisältö

  • Mitä pitää ottaa huomioon organisaation someviestintää ja -markkinointia suunnitellessa, kun kanavia, sisällöntuottajia ja -hallinnoijia on useita?
  • Mitä organisointimalleja on?
  • Miten moniosastoinen sisältökalenteri rakennetaan?
  • Miten liittää eri toiminnot järkeväksi kokonaisuudeksi?
  • Kuka puhuu, miten – ja missä kanavassa?
  • Miten saan työntekijät ja asiantuntijat aktiivisiksi somessa?

*) Tämä webinaari vastaa suositun Sosiaalisen median johtaminen -lähikoulutuksen loppuosaa. Jos olet aikaisemmin harkinnut osallistuvasi tähän koulutukseen, suosittelemme tämän lisäksi myös Webinaaria: Tuloksellinen sosiaalisen median suunnitelma brändille 7.4. klo 13–14:30.

Paikka ja aika

  • Omalla koneellasi / mobiililaitteellasi
  • To 14.4.2020 klo 13.00-14.30

Hinta

99 € + alv

Jos useampi samasta yrityksestä osallistuu, hinta 89 € / osallistuja.

Laita meille viestiä, jos haluat omalle yrityksellesi räätälöidyn webinaarin!

 

Ilmoittautuminen

Tietosuoja- ja rekisteriseloste