Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Miksi?

Viestintä on yhä enenevissä määrin verkossa. Yritys ei enää tiedota, vaan viestii: asiakkailla on mahdollisuus kommunikoida, kertoa mielipiteensä. Kuinka vuorovaikutus hoidetaan? Kenen vastuulla on moderointi ja vastaaminen? Missä menee työntekijän ja yksityishenkilön raja?

Tuloksellinen verkkopresenssi ja sosiaalisen median hyödyntäminen vaativat organisaatiolta toimintatapojen, käytäntöjen ja kulttuurin uudelleenarviointia. Mikä on muuttunut? Miten organisaation tulisi muuttua pysyäkseen kehityksessä mukana?

Kenelle?

Koulutus on tarkoitettu sekä johdolle että viestinnän tekijöille.

Ohjelma

Päivän kouluttajana toimii sosiaalisen median asiantuntija, koulutuspäällikkö Anu Laitila, Grapevine.

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Tervetuloa koulutukseen ja koulutuspäivän tavoitteet

9.15 Kriisiviestinnän perusteet
• Mikä on viestintäkriisi ja miten siihen voi varautua
• Mistä kriisit saavat usein alkunsa
• Kriisiviestinnän pääperiaatteet ja tavoitteet
• Sisäisen ja ulkoisen viestinnän erot

10.20 Tauko

10.40 Sosiaalisen median erityispiirteet
• Nopea reagointi ja seurantatyökalut
• Trollien tunnistaminen

12.00 Lounas

13.00 Vinkkejä organisaation kriisiviestintäsuunnitelman tekemiseen
• Sisäiset prosessit ja toimintamallit
• Check listojen suunnittelu
• Kriisien seuranta ja raportointi

14.20 Iltapäiväkahvi

14.40 Case-esimerkit
• Onnistumisia ja epäonnistumisia
Lopussa kriisiviestintäharjoitus

15.30 Yhteenveto ja koulutuspäivän päätös

Ilmoittaudu

Checkout - Oma maksutapa kaikille

Osallistumisen voi perua veloituksetta 7 päivää ennen tapahtumaa. Mikäli osallistuminen perutaan alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 100 % osallistumismaksusta.