Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

[alert type=”success” accent_color=”” background_color=”” border_size=”1px” icon=”” box_shadow=”yes” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]Tämä koulutus järjestetään:
2.2.2017 »Ilmoittaudu tästä
15.3.2017 »Ilmoittaudu tästä
16.5.2017 »Ilmoittaudu tästä[/alert]

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta? 

[testimonials design=”classic” backgroundcolor=”” textcolor=”” random=”” class=”” id=””]
[testimonial name=”Taina Martikainen” avatar=”female” image=”” image_border_radius=”” company=”Digituottaja, Tapahtumantekijät Oy” link=”” target=”_self”]Sain koulutuksesta tuoreita tietoja somemainonnan mahdollisuuksista sekä hyviä malleja käytäntöön. Asiantuntevat kouluttajat osasivat vastata kysymyksiin, joihin työssäni olen törmännyt. Kaiken kaikkiaan hyödyllisesti käytettyä aikaa![/testimonial]

[/testimonials]

Hyödyt:

Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.

Kenelle:

Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:

anum1Kouluttajana toimii Grapevinen some-mainonnan asiantuntija Anu Mikkola. Anulla on vuosien kokemus niin suurten kuin pienempienkin brändien päivittäisestä mainonnasta sosiaalisessa mediassa. Kouluttajana Anu on käytännönläheinen ja koulutuksissa keskustelu on aina avointa.

Sisältö:

Facebook-mainonta

  • Suunnittelu, toteutus ja optimointi
  • Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
  • Kohdentamisen taito
  • Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta

  • Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
  • Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
  • Tuloksellinen visuaalinen mainonta
  • Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta

  • Eri mainosmuodot
  • Kohdentaminen ja optimointi

Lyhyesti:

Milloin: 2.2.2017

Ovet avautuvat kello 8.30 – koulutus alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 12.00
Tarjolla kevyt aamiainen.

Huom! tämä koulutus järjestetään: 2.2.2017 / 15.3.2017 / 16.5.2017

Missä: Some-mainonnan tehokurssi järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallilassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.

Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.
Huom! Juuri nyt kymmenelle nopeimmalle varaajalle early bird -hintaan 270 € / hlö + alv.

Lipunmyynti päättyy 30.1.2017