Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

[alert type=”success” accent_color=”” background_color=”” border_size=”1px” icon=”” box_shadow=”yes” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]Tämä koulutus järjestetään:
15.3.2017 »Ilmoittaudu tästä
16.5.2017 »Ilmoittaudu tästä[/alert]

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta? 

[testimonials design=”classic” backgroundcolor=”” textcolor=”” random=”” class=”” id=””]
[testimonial name=”Taina Martikainen” avatar=”female” image=”” image_border_radius=”” company=”Digituottaja, Tapahtumantekijät Oy” link=”” target=”_self”]Sain koulutuksesta tuoreita tietoja somemainonnan mahdollisuuksista sekä hyviä malleja käytäntöön. Asiantuntevat kouluttajat osasivat vastata kysymyksiin, joihin työssäni olen törmännyt. Kaiken kaikkiaan hyödyllisesti käytettyä aikaa![/testimonial]

[/testimonials]

Hyödyt:

Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.

Kenelle:

Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:

anum1Kouluttajana toimii Grapevinen some-mainonnan asiantuntija Anu Mikkola. Anulla on vuosien kokemus niin suurten kuin pienempienkin brändien päivittäisestä mainonnasta sosiaalisessa mediassa. Kouluttajana Anu on käytännönläheinen ja koulutuksissa keskustelu on aina avointa.

Sisältö:

Facebook-mainonta

Suunnittelu, toteutus ja optimointi
Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
Kohdentamisen taito
Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta

Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
Tuloksellinen visuaalinen mainonta
Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta

Eri mainosmuodot
Kohdentaminen ja optimointi

Lyhyesti:

Milloin: 15.3.2017

Ovet avautuvat kello 12.30 – koulutus alkaa klo 13.00 ja päättyy klo 16.00
Tarjolla kahvia ja pientä purtavaa.

Huom! tämä koulutus järjestetään: 15.3.2017 / 16.5.2017

Missä: Some-mainonnan tehokurssi järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallilassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.

Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

[testimonials design=”classic” backgroundcolor=”” textcolor=”” random=”” class=”” id=””]
[testimonial name=”Anonyymi” avatar=”male” image=”” image_border_radius=”” company=”Palaute Some-mainonnan tehokurssilta 11.10.2016″ link=”” target=”_self”]Hyvä ja tarpeellinen koulutus![/testimonial]

[testimonial name=”Anonyymi” avatar=”female” image=”” image_border_radius=”” company=”Palaute Some-mainonnan tehokurssilta 24.2.2015″ link=”” target=”_self”]Koulutus oli erittäin tehokas – pieneen aikaan oli hienosti saatu paljon asiaa ja kuitenkin interaktiolle oli tilaa. Kouluttajat esittivät asian ammattitaitoisesti ja helposti lähestyttävällä tavalla.[/testimonial]

[testimonial name=”Anonyymi” avatar=”female” image=”” image_border_radius=”” company=”Palaute Some-mainonnan tehokurssilta 24.2.2015″ link=”” target=”_self”]”Kiitos hyvästä ja intensiivisestä koulutusaamupäivästä!”[/testimonial]

[/testimonials]