Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

[alert type=”success” accent_color=”” background_color=”” border_size=”1px” icon=”” box_shadow=”yes” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]Tämä koulutus järjestetään:
20.4.2017 »Ilmoittaudu tästä
6.6.2017 »Ilmoittaudu tästä
[/alert]Oletko jo kokeillut mainontaa somessa, ja nyt olisi aika viedä asiat seuraavalle tasolle? Haluatko kehittää mainoksiasi oikeaan suuntaan? Tiedätkö miten uudelleenmarkkinointi saadaan toimimaan tehokkaasti – myös käytännössä?

Some-mainonnan jatkokurssi antaa sinulle varmuutta tekemiseen, syvällisempää osaamista mainonnan työkaluihin ja paljon konkreettisia asiantuntijavinkkejä mainontaan!

Hyödyt:

Käytännönläheinen koulutus tarjoaa syventävän katselmuksen niin Facebook-, Instagram- kuin Twitter-mainonnan saloihin. Aiheina somemainonnan suunnittelu, kohdentaminen, optimointi, tulosten mittaaminen ja raportointi. Luvassa ei ole pelkkää luento, vaan keskustelulle on tilaa – tällöin saadaan käsiteltyä juuri niitä asioita, joista kukin hyötyy omassa somearjessaan.

Kenelle:

Tämä koulutus sopii sinulle, joka olet jo tehnyt some-mainontaa, mutta haluat syventää taitojasi. Koulutus on suora jatke Grapevinen suositulle Some-mainonnan tehokurssille. Tule oppimaan somemainonnan yleistä sekä kanavakohtaista hyvää käytäntöä ja päivittämään tietojasi eri mainosalustojen mahdollisuuksista. Koulutuksessa käydään syvällisemmin läpi erityisesti Facebook-mainontaa.

Kouluttajat:

anum1Kouluttajana toimii Grapevinen some-mainonnan asiantuntija Anu Mikkola. Anulla on vuosien kokemus niin suurten kuin pienempienkin brändien päivittäisestä mainonnasta sosiaalisessa mediassa. Kouluttajana Anu on käytännönläheinen ja koulutuksissa keskustelu on aina avointa.

Sisältö:

Miksi mainonta sosiaalisessa mediassa kannattaa?

  • Trendit 2017
  • Somemainonnan onnistumisia ja sudenkuoppia

Some-mainonta Kanavakohtaisesti: Twitter, Facebook ja Instagram

  • Mainonnan suunnittelu monikanavaisesti
  • Tavoitteiden määrittely
  • Eri mainosmuodot
  • Kohdentamisen jalo taito
  • Budjetin määrittely
  • Omien kohderyhmien luominen ja oman asiakasrekisterin hyödyntäminen mainonnassa
  • Hinnoittelun valinta: CPC vs CPM
  • Mainoksien optimointi
  • Seuranta ja raportointi
  • Facebook-pikseli: asennus ja hyödyntäminen mainonnassa
  • Remarketing: Mitä tarkoittaa remarketing ja miten sitä hyödynnetään mainonnassa
  • Facebookin mainostyökalusta ja Power Editorista

Keskustelua

  • sana vapaa koko koulutuksen ajan!

Some-mainonnan jatkokurssi

Milloin: 20.4.2017

Ovet avautuvat kello 8.30 – koulutus alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 12.00
Tarjolla kahvia ja pientä purtavaa.

Huom! tämä koulutus järjestetään:
20.4.2017 »Ilmoittaudu tästä
6.6.2017 »Ilmoittaudu tästä

Missä: Some-mainonnan jatkokurssi järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallillassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.

Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Lipunmyynti päättyy 18.4.