Ladataan Tapahtumat

Somekriisi sanana aiheuttaa monelle kylmät väreet. Olemme nähneet millaiseen pyöritykseen yritykset ja yksittäisetkin henkilöt ovat joutuneet. Herää helposti kysymys, että pitääkö siellä somessa olla ollenkaan, kun se tuntuu aiheuttavan enemmän harmia kuin iloa.

Ikävä tosiasia on se, että vaikkei sosiaalisessa mediassa olisikaan, voi joutua somekriisin keskelle ja jopa tietämättään. Positiivinen tosiasia on, että suurin osa somekriiseistä voitaisiin välttää ja loputkin sammuu ennen kuin alkavat, jos osataan vain toimia oikein – niin etukäteen mutta eritoten kriisin keskellä.

Kaikki lähtee omasta tekemisestä ja maineenhallinnasta. Etukäteen suunniteltuna ja toteutettuna se toimii kuin pelastussuunnitelma tulipalon varalle.

Asiantuntija

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 15 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.

Kenelle

Viestintä-, markkinointi- ja HR-päättäjille, yrittäjille, liiketoimintaa tai julkisen puolen toimintaa johtaville; haluat vahvistaa jokapäiväisiä valmiuksia maineenhallinnassa myös digitaalisella puolella ja rakentaa mahdollisia somekriisejä varten pelastussuunnitelman.

Hyödyt

Tässä webinaarissa opit, miten mainetta sosiaalisessa mediassa hallitaan ja miten rakennetaan pelastussuunnitelma mahdollisen somekriisin varalle siitä huolimatta, mikä on sen alulle panija. Opit myös miten toimitaan kriisiaikoina, kun kriisi velloo ympärillä ja et tiedä, mitä uskaltaa omasta yrityksestä viestiä ja mitä ei.

Webinaarin sisältö

  • Miten somekriisit saavat alkunsa?
  • Kuuntelun ja läsnäolon merkitys
  • Maineenhallinta ja pelastussuunnitelma
  • Miten pitää huomioida viestintä- ja someohjeissa sisäisesti ja sidosryhmien kohdalla?
  • Mitä tehdä, jos liekit lyövät jo etuovella?
  • Case-esimerkkejä ja työkaluja
  • Aikaa kysymyksille

Miten webinaariin osallistutaan?

Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

 

Ilmoittautuminen webinaariin

Ajankohta: 9.10.2020 klo 10:00 – 11:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.

  • Osallistujan tiedot

    Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Koulutus järjestetään yhteistyössä WebAkatemian kanssa.