Ladataan Tapahtumat

Webinaarisarja, jossa on kaksi 1,5 h osiota, jotka kytkeytyvät kokonaisuudeksi. Ensimmäinen osa 5.6. ja toinen 12.6. klo 9-10:30.

Oletteko jo kokeilleet digimarkkinointia, mutta siltä puuttuu selkeä suunta? Vai onko koko digimaailma vielä korkkaamatta? Ovatko nettisivut teillä lähinnä muodon vuoksi? Tuntuuko siltä, että kantapääopistoa on käyty jo tarpeeksi kauan? Jos vastasit edes yhteen kysymykseen kyllä, tämä koulutus on juuri sinulle!


Kenelle 

Markkinointijohtajalle tai -päällikölle, myyntijohtajalle, markkinoinnista vastaaville, yrittäjille; haluat rakentaa selkeän digitaalisen markkinoinnin strategian, joka tukee yrityksesi myyntiä.


Hyöty 

Yritys ja erehdys toimii aikansa, mutta nopeamminkin voi menestyä! Digimarkkinoinnin haltuunotto ei ole niin vaikeaa kuin miltä se monesti tuntuu. Tärkeintä on, että suunta on tiedossa ja keinovalikoima on jotensakin tuttu. Sen jälkeen onnistuminen vaatii lähinnä kärsivällisyyttä ja kurinalaisuutta.

Varaa siis kalenteristasi hetki aikaa ja käytä se keräten taskujen täydeltä tärkeää tietoa digistrategian rakentamisesta. Koulutuksessa käydään läpi käytännönläheisen strategian luomisen kulmakivet esimerkein höystettynä. Koulutuksen jälkeen voit luoda strategian omalle yrityksellesi ja pääset jälleen peninkulman lähemmäs hyviä tuloksia. Saat kurssimateriaalin mukana itsellesi strategiaa varten ne tärkeimmät työkalut eli tiedostomallit, joiden avulla pääset nopeammin luomaan omaa strategiaasi.


Kouluttaja 

Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija Marika Siniaalto.

Marika on Grapevinen perustaja ja toimitusjohtaja – pitkän linjan digiammattilainen sekä some-osaamisen parasta kärkeä. Kouluttajana Marika on saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.-


Webinaari 1

  • Taustatietoa strategian rakentamisen tueksi
  • Strategian rakentamisen vaiheet
    • Lähtötilanteen analysointi
    • Tavoitteiden määrittely
    • Kohderyhmät ja yrityksen ääni
    • Ydinviestit ja sisältöteemat

Webinaari 2

  • Kanavien valinta
  • Resursointi ja budjetointi
  • Seuraaminen ja mittaaminen
  • Case-esimerkkejä
  • Työkalut (pohjat)

Ajankohta: Kaksi webinaaria, jotka voit katsoa omalta koneeltasi, jossa on internetyhteys.

Webinaari 1: 5.6.2019 klo 9.00 – 10.30

Webinaari 2: 12.6.2019 klo 9.00 – 10.30

(HUOM! Jos joku pvm ei sinulle sovi, voit katsoa sen myöhemmin tallenteena, jonka saat sähköpostiisi linkkinä live-webinaarin jälkeen)

Webinaarikoulutuksen hinta 1-2 sarja: 297 euroa (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarit, webinaaritallenteet ja sähköisen koulutusmateriaalin)

Ilmoittautuminen


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.