Ladataan Tapahtumat

Opi tehostamaan sosiaalisen median asiakaspalvelua ja kehittämään yrityksesi digitaalista kasvua läsnäolon keinoin!

Askarruuttaako erityisesti seuraavat asiat:

  • Eikö yrityksessäsi osata olla itsevarmasti sosiaalisessa mediassa?
  • Puuttuuko asiakaspalvelutiimiltä toimivat prosessit?
  • Mikä tekee hyvän someasiakaspalvelijan ja kuinka sellaiseksi voi oppia?
  • Kuinka hoitaa hankalat asiakastilanteet julkisesti niin, ettei yrityksesi vastauksista synny somemyrskyä eikä brändi kärsi?
  • Digitalisaation kehityksen myötä asiakaspalvelun on täytynyt myös kehittyä. Kuluttajat vaativat entistäkin nopeampaa ja yksilöllisempää asiakaspalvelua kaikissa kanavissa. Usein hankala asiakaspalvelutilanne tapahtuu myös julkisesti sosiaalisessa mediassa, jolloin on erittäin tärkeää, että someaspasta vastaavat tietävät, mitä ovat tekemässä.

Kenelle

Webinaari on tarkoitettu erityisesti asiakaspalvelusta ja somen päivittäisestä läsnäolosta vastaaville. Siitä on hyötyä myös yrityksen kokonaisviestintää suunnitteleville, koska jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa joko vahvistaa tai heikentää yrityskuvaa. Ennakkotietona on hyvä olla jonkin verran kokemusta sosiaalisen median palveluiden käytöstä yrityksille.

Hyödyt

Webinaari tarjoaa käytännön esimerkkejä someasiakaspalvelutiimin rakentamiseen, sisäisiin prosesseihin ja työkaluja päivittäiseen tekemiseen. Käymme läpi hyvän someasiakaspalvelun rakenteen ja saat käyttöösi runsaasti vinkkejä, kuinka tukea yrityksesi digitaalista kasvua läsnäolon keinoin.

Kouluttaja

Lyydia Kivelä toimii digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana Grapevinella. Hänellä on monien vuosien kokemus yhteisömanageroinnista ja hän tietää, mitä vaatii avattarena toimiminen eri yrityksille ja brändeille. Hän rakastaa luoda merkittäviä ja mieleenpainuvia kohtaamisia asiakkaiden kanssa sosiaalisessa mediassa. Lyydia uskoo, että oikeilla prosesseilla ja asenteella pystytään taklaamaan kaikki niin pienet arjen haasteet kuin suuret kriisitilanteetkin.

Ohjelma

  • Miten asiakaspalvelu on muuttunut digitalisaation myötä?
  • Mistä lähteä liikkeelle sometiimin kanssa?
  • Asiakaspalvelu tavat ja tyylit – mikä tyyli organisaatiollesi ja kuinka ylläpitää sitä tiimin kanssa?
  • Asiakaspalvelun sisäiset prosessit
  • Asiakaspalvelun työkalut päivittäiseen tekemiseen
  • Suurimmat haasteet – hankalat asiakkaat, kriisiviestintä ja maineenhallinta
  • Aikaa kysymyksille

Ilmoittautuminen

Ajankohta: 6.11.2019 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.

  • Osallistujan tiedot

    Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.