Project Description

Grapevine on ollut ketterä ja luova kumppani, joka on osoittanut meille sosiaalisen median mahdollisuudet niin kohderyhmämme tavoittamiseen myynnillisessä mielessä kuin arkipäivän inspiroinnissa. Yhteistyö on ollut mutkatonta ja, no, hauskaa. Tuloksellista tekemistä pilke silmäkulmassa. Suosittelen.

Antti Jäänvirta, Suomen Stand Up Club

Suomen Stand Up Club on kaiken hauskuuden mahdollistaja, jonka tavoitteena somessa on ollut jakaa stand upin ilosanomaa juhlaan ja arkeen. Some on ollut vahva myynnin väline, mutta myös viihdyttävä markinnoinnin elementti osana kuluttajien jokapäiväistä elämää.

Niin Facebook- kuin Google Adwords -mainonta ovat vuonna 2015 syksyllä alkaneen yhteistyömme aikana muodostuneet myynnin kulmakiviksi. Suunnitelmallista sisältömarkkinointia tuettiin strategiatyöpajalla. Sen avulla sisältö säilytti paikkansa hyvin vetävän myynnin rinnalla. Tulokset puhuvat puolestaan – ja tämä ei ole mikään vitsi.

Google AdWords

Keskiarvo CTR

7,06 %

Klikkihinta

0,59 €

Näyttökertoja

408 113

Facebook Ads

Klikkihinta

0,41 €

Näyttökertoja

34 milj.+

*Luvut syksyltä 2015

Loimme yhdessä asiakkaan kanssa sisältö- ja somestrategian, jossa määrittelimme brändille suunnan, äänen ja puheenaiheita. Niiden avulla asiakas kohdataan vaikuttavalla tavalla – oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

”Olin syvästi vaikuttunut siitä, miten Grapevine oli niin suvereenisti osa meidän firmaa sisältöstrategia-workshopissa, ihan muina naisina, niin kuin olisi ollut palkkalistoilla vuosia! Juuri tällaista perusteellista ymmärrystä ja perehtymistä kaipaakin yhteistyökumppaneilta – erityisesti viestinnän yhteistyökumppanilta. Siitä valtavan kokoinen kiitos!”
– Anni Sarasti, Suomen Stand Up Club

Onnistu kanssamme – suunnitelmallisesti