Project Description

Tuomme merkityksellisillä sisällöillä sekä välittömällä vuorovaikutuksella yhteen tuoreista mauista kiinnostuneet ja rakennamme bränditunnettuutta siellä, missä asiakkaatkin ovat.

Makuja Järvikylästä – tuloksellista yhteistyötä jo vuodesta 2011

Jatkuvalla johdonmukaisella sisältömarkkinoinnilla olemme tuoneet Järvikylän brändiä esille tuoreella otteella oikeille kohderyhmille. Pitkäjänteinen ja suunnitelmallinen tekeminen on lisännyt huomattavasti ansaitun median määrää ja laskenut ostetun median kustannuksia.

Sisältömarkkinoinnin tukena tehdyt kampanjat ovat tuoneet näkyvyyttä niin brändille kuin sen tuotteillekin. Vihervoima on vahvasti läsnä sosiaalisessa mediassa.

Jarvikyla

Ostetun median kustannukset alas sisältömarkkinoinnilla

20 K

KOHDERYHMÄ LÖYTYY SOMESTA –
LÄHES 20 000 FANIA

Arvostetulle suomalaiselle brändille sitoutunut yleisö löytyy somesta. Kun brändille löydetään aidosti innostuneet fanit, sitoutuneisuus ja ansaittu näkyvyys kasvaa.

0,06 €

JATKUVASTI SITOUTTAVAA – SITOUTUMISEN KESKIARVOHINTA VAIN 0,06 €

Suunnitelmallinen sisältömarkkinointi tuo tuloksia. Pitkäjänteinen tekeminen on selvästi laskenut ostetun median kustannuksia.

189 %

TEHOKKAASTI TULOKSIA – PÄIVITYKSEN ORGAANINEN TAVOITTAVUUS JOPA 189 %

Kehitämme yhteistyötämme jatkuvasti ja otamme uudet mahdollisuudet haltuun tehokkaasti. Viemme vihervoiman viestiä eteenpäin joka päivä!

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä