Project Description

Elovena on ikoninen suomalaisbrändi, kauran edelläkävijä sekä yksi Grapevinen pitkäaikaisimpia asiakkaita. Rakensimme, kehitimme ja ylläpidimme Elovenan brändiä verkossa vuodesta 2010 aina vuoteen 2017 asti.

Sisältömarkkinointia rakastetulle brändille

Elovena on innovatiivinen kauratuotteiden kehittäjä, ja tämä näkyy myös yrityksen sosiaalisen median tileillä. Somen rooli ulottuu markkinoinnin ja viestinnän lisäksi myös asiakaspalveluun ja tuotekehitykseen. Elovenan Facebook-fanit ovat muun muassa äänestäneet oman suosikkipuuronsa kauppoihin asti.

Pitkä yhteistyömme Elovenan kanssa alkoi vuonna 2010, jolloin perustimme brändille Facebook-sivun. Jatkoimme Elovenan somemarkkinoinnin ja verkkonäkyvyyden kehittämistä aina maaliskuuhun 2017 saakka. Yhteistyömme sisälsi säännöllistä sisällöntuotantoa useisiin sosiaalisen median kanaviin, yhteisömanagerointia, somemainontaa, uutiskirjeitä sekä lukuisia tuloksekkaita verkkokampanjoita.

Aktiivisella ja innostavalla yhteisömanageroinnilla ja kuluttajiin vetoavalla sisällöllä levitimme tehokkaasti kauravoiman ilosanomaa ja loimme kauran ystäville lukuisia kohtaamispaikkoja verkkoon.

Löydettävyys kasvuun ja mediakustannukset alas sisältömarkkinoinnilla

32000

Kohderyhmä löytyy somesta – yli 32 000 Facebook-fania

Superfaneista koostuva sitoutunut sosiaalisen median yhteisö rakennetaan laadukkaalla sisällöllä ja aktiivisella läsnäololla. Tehokkaasti kohdennetulla mainonnalla tavoitamme myös satunnaiset kokeilijat ja potentiaaliset uudet asiakkaat.

0,04 €

Sitoutumisen keskiarvohinta 0,04 €

Mainonta sosiaalisessa mediassa on edullista, kun tuputtamisen sijaan keskittyy asiakkaiden auttamiseen ja viihdyttämiseen. Sisältövirrasta erottuminen, mielenkiinnon herättäminen ja lopulta tuotteiden myyminen siten, ettei oikeastaan myy mitään – siinä reseptimme.

2300

yli 2300 Facebook-jakoa vuonna 2016

Brändin tunnettuus kasvaa ja maksetun mainonnan tarve vähenee, kun asiakkaasi levittävät viestiäsi. Jokaisen somemarkkinoijan tulisikin tähdätä niin hyvään sisältöön, että asiakkaasi haluavat jakaa sitä eteenpäin omille verkostoilleen.

+4000

#elovena-kuvaa Instagramissa

Instagram tarjoaa upeita mahdollisuuksia käyttäjien tuottaman sisällön hyödyntämiseen, ja Elovenan kanssa otimme siitä kaiken irti. Kuluttajia rohkaistiin jakamaan omia #elovena-hetkiään, ja työ tuotti tulosta.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä