Project Description

Dansukker – sisältömarkkinoinnin edelläkävijä

Olemme hoitaneet Dansukkerin verkkonäkyvyyttä jo vuosia. Vuonna 2010 alkanut yhteistyö on näkynyt ja kuulunut: olemme luoneet Dansukkerille poikkeuksellisen vahvan pohjan verkkoon. Dansukker on verkossa itsetekijöiden kohtaamispaikka ja yli 130 000 fania kattava Ihan itse tehty -yhteisö on sitonut Dansukkerin kohdeyleisöön tuloksellisesti ja kustannustehokkaasti.

Teemme tulosta verkossa yhdessä Dansukker Suomen kanssa. Tuotamme sisältöä Facebookissa Dansukkerin Ihan itse tehty -sivulleInstagramissa ja Pinterestissä tarjotaan inspiraatiota tuhansille suomalaisille. Olemme myös luoneet kampanjasivuston, joka toimii kotipesänä kausittaisille kampanjoille ja käyttäjien luomaa sisältöä hyödyntäville kilpailuille.

“Tulosta syntyy mukavalla meiningillä: Parasta Grapevinessa on ehdottomasti taitava porukka, suunnitelmallisuus, ketteryys sekä positiivinen ote asioihin. Grapevinen väki ei jää hyvien tulosten myötä makaamaan laakereillaan, vaan he uskaltavat haastaa ja ideoivat jatkuvasti uutta.”

– Inari Kettula, markkinointipäällikkö, Suomen Sokeri Oy

Brändistä kohtaamispaikka

Dansukkerin Ihan itse tehty -yhteisö tavoittaa kuukausittain satojatuhansia suomalaisia kuluttajia.

Suunnitelmallista kasvua

Loimme aivan uuden verkkoyhteisön, joka kattaa pelkästään Facebookissa yli 130 000 fania – ja lukema kasvaa päivittäin.

Monikanavaista tavoittamista

Tuomme Dansukkerin kohderyhmälle arvokasta sisältöä, joka houkuttelee ja auttaa siellä, missä asiakaskin on.