Project Description

CASE: Järvikylän yrtit –
Osallistavan testin avulla kuluttajat viihtymään brändin parissa.



Testaa oma kaamoksen kaatajasi

Toteutimme kaamoksen keskellä Järvikylälle sesonkiin sopivan ja kuluttajia osallistavan kampanjan, jossa aktivoitiin Järvikylän kohderyhmää selvittämään oma vihervoimainen kaamoksen kaatajansa viihdyttävän testin avulla. Lisäksi kuluttajia kannustettiin ottamaan energiaa antava vihervoima osaksi ruokavaliotaan pimeyden keskellä. Testiä varten tuotettiin erillinen kampanjasivu, jonne ajettiin liikennettä tehokkaalla ja huomiota herättävällä Facebook ja Instagram -mainonnalla.

Testissä käyttäjä sai selville oman kaamoksen kaataja -yrttinsä vastaamalla neljään kysymykseen.

Tavoitteet

  • Tavoittaa kulutuskykyisiä urbaaneja aikuisia
  • Kasvattaa Järvikylän kiinnostavuutta
  • Sitouttaa käyttäjiä helposti lähestyttävällä, mutta uudella ja yllättävällä tavalla
  • Saada kuluttajat viihtymään brändin parissa

Keinot

  • Viihdyttävä testi erillisellä kampanjasivulla
  • Järkevästi kohdennettua ja huomiota herättävää mainontaa liikkuvan kuvan ja uusimman tekniikan yhdistelmän avulla Facebookissa ja Instagramissa
  • Aktiivista vuorovaikutusta kohderyhmän kanssa Järvikylän somekanavissa

Tulokset

  • Mainonnalla tavoitettiin lähes satatuhatta yksittäistä kohderyhmän edustajaa.
  • Noin 6000 uniikkia ihmistä viihtyi brändin parissa suorittaen testin loppuun asti. Mobiilioptimointi mahdollisti testin tekemisen kätevästi missä vain.
  • Keskimääräinen sitoutumisen (reaktion, jaon, kommentin tai klikkauksen) hinta oli vaivaiset 0,10 €. Jatkuva optimointi ja tehokas aktivointi olivat avainroolissa laskemassa mainonnan kustannuksia.

Haluatko sinäkin parempia tuloksia digimarkkinoinnilla? Eiköhän sovita tapaaminen.

Jätä yhteystietosi ja viedään yrityksesi digitaalinen markkinointi seuraavalle tasolle. Otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä. Lomakkeen lähettäminen ei sido sinua mihinkään.