Project Description

Case: Finna Street –
Tunteita herättävällä somemainonnalla suomalaisten sydämiin



Tehokasta aktivointia huomiota herättävien mainosten ja osuvien kohdennusten yhdistelmällä

Pitkäaikainen asiakkaamme Finna kaipasi uusia käyttäjiä ja lisää tunnettuutta Finna Street -palveluunsa, joka tarjoaa käyttäjälle mahdollisuuden aikamatkustaa mobiilisti kotikaupungissaan.
Asiakkaan toiveita ja tavoitteita kuunnellen, toteutimme kustannustehokkaan mainoskampanjan, jonka tulokset puhuvat puolestaan. Kanaviksi valikoituivat suomalaisten suosimat Instagram ja Facebook.

TAVOITTEET

– Liikenteen ajaminen Finna Street -palveluun
– Uusien käyttäjien innostaminen palvelun pariin
– Tunnettuuden ja kiinnostavuuden lisääminen helposti lähestyttävällä tavalla

KOHDERYHMÄ

– Opettajat ja oppilaat
– Arkkitehtuurista ja paikalliskulttuurista kiinnostuneet
– Historian harrastajat

Järkevällä mainonnalla myös orgaaninen (=ei maksettu) näkyvyys huippulukemiin!

Parhaimmillaan yksi sisältö tavoitti jopa 30 000 käyttäjää täysin ilman mainosrahaa!

Osuvien kohdennusten ja puhuttelevien mainosten avulla yhden klikkauksen hinta oli vaivaiset 0,27 €.

Käyttäjät intoutuivat jakamaan Finna Streetin sanomaa omille verkostoilleen, keräten mainoksille jopa 283 jakoa!

Haluatko sinäkin parempia tuloksia digimarkkinoinnilla? Eiköhän sovita tapaaminen.

Jätä yhteystietosi ja viedään yrityksesi digitaalinen markkinointi seuraavalle tasolle. Otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä. Lomakkeen lähettäminen ei sido sinua mihinkään.