Nyt ei kannata kadota – mitä kuluttaja kaipaa brändeiltä poikkeustilassa
Markkinointia ei tule lopettaa, vaan sopeuttaa poikkeusajan vaatimalla tavalla. Listasimme neljä tärkeää asiaa, jotka brändien tulee huomioida digimarkkinoinnissaan koronakriisin aikana.
Markkinoinnin automaatio – parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen
Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa ja miten sen kanssa kannattaa lähteä liikkeelle, jotta tulokset olisivat hyviä tai jopa erinomaisia? Kokosimme markkinoinnin automaation parhaat hyödyt ja vinkit tekemiseen.
Digimarkkinoinnin tarve korostuu koronakriisin keskellä – Grapevinen näkökulma tilanteen hallintaan
Näinä aikoina monet yritykset ovat uuden tilanteen äärellä. Työyhteisöt ovat jo siirtyneet etätyöskentelyyn ja koronaviruksen leviämisen hillitsemiseksi aikaa vietetään nyt kotona perheen kesken.
Grapevine on mukana LinkedIn Agency Champions 2020:ssä
Koulutusohjelmassa syväsukelletaan kanavan markkinoinnin saloihin ja samalla kilpaillaan LinkedIn Agency Champions 2020 -mestaruudesta. Mukana on yhteensä 28 alan ammattilaista 15 eri toimistosta – Grapevinelta osallistuu tänä vuonna kaksi asiantuntijaa.
Suuri sisältö-opas Instagram-yritystilin sisällöntuottajalle
Aiheuttaako Instagram-yritystilisi sisällöntuotanto ihmetystä tai epävarmuutta? Kokosimme 11 tehovinkkiä Instagramin sisällöntuotantoon, jotta sinä saat entistä parempia tuloksia sovelluksessa.