Helsinki ”tavoitti digikanavissa 17 miljardia ihmistä” – Tiedätkö, miten sinulle raportoitu somen kattavuus on mitattu?
”Kuinka paljon yritykseni tavoittaa yksittäisiä ihmisiä somessa per kuukausi?” on oikein hyvä kysymys. Kattavuusnumeron tai -käyrän kylkeen kannattaa kuitenkin aina vaatia selitys siitä, mistä luku on peräisin.
Sosiaalisen median johtaminen – organisaation somekeitossa on usein monta hämmentäjää
Sosiaalisen median johtamisessa kannattaa ottaa mallia ammattikeittiöstä, jossa pääkokki varmistaa, että kaikki keittiöstä ulos menevät annokset näyttävät siltä miltä pitääkin.
Facebookin arvontasäännöt 2018
Viime vuosien aikana olemme törmänneet useisiin kekseliäisiin tapoihin kiertää Facebookin arvontasääntöjä. Miten sitten teet oikeaoppisen Facebook-arvonnan? Tiedätkö mikä oikeasti on kiellettyä?
Digimainonnan hinnoittelu ja budjetointi – minkä kokoinen mediabudjetti on sopiva? (video)
Grapevinen perustaja ja toimitusjohtaja Marika Siniaalto opastaa sinut digimarkkinoinnin ja mediabudjetoinnin maailmaan. Videolta selviää muun muassa, miten mainosten hinta määräytyy ja miten arvioit mainonnan kokonaisbudjetin.
Facebook-mainostaja: näin huolehdit, että mainontasi on GDPR-asetuksen mukaista
Miten GDPR vaikuttaa Facebook-mainontaan? Vaatiiko se toimenpiteitä, jos olen asentanut Facebook-pikselin? Entä ovatko asiakaslistoja hyödyntävät mukautetut kohderyhmät uudistuksen myötä enää sallittuja?
Kun kiiltokuva ei kiinnosta – Miten brändiä rakennetaan aitoudella?
Kaikkialla, jossa ollaan luomassa yhteyksiä ihmisiin, halutaan näyttäytyä ennen kaikkea aitoina – myös somessa. Mitä aitous sitten on?