Yrittäjän mietintöjä: Näin varmistat yrityksesi elinvoimaisuuden ja kasvun
Miten aika kuluukaan aina astronomisella vauhdilla, kun on kivaa tai on yrittäjä – tai parhaassa tapauksessa molempia. Havainto laittoi minut istumaan alas ja miettimään kulunutta vuosikymmentä yrittäjälle melko epätyypillisten onnistumislasien läpi.
3 tehokasta brainstorming-tekniikkaa: näin vauhditat tiimin luovaa ideointia
Markkinointifirmana olemme isosti mukana ideabisneksessä niin tuotteiden, palveluiden, projektien, konseptien kuin kampanjoidenkin osalta, joten erilaisia ideointitekniikoita ja aivomyrskyjä on takana jos jonkinlaisia.
Brändien valinnan vaikeus – mikä sosiaalisen median kanava sopii mihinkin?
Tiedätkö oikeasti, missä sosiaalisen median kanavissa yrityksesi ja brändisi pitäisi olla vai menetkö vain virran mukana? Onko Facebook mukana vain sen takia, että kaikki muutkin siellä ovat? Mietityttääkö, miten voisit hyödyntää kanavia tehokkaammin ja tuloksellisemmin?
Hajoavan huomion perässä – brändin rakentaminen hälyn keskellä
Se, että brändi ei olisi kaiken hälyn ja vaatimusten keskellä vain ärsyttävä, vaatii paria yksinkertaista muistisääntöä ja työkalua.
Viisi sisältövinkkiä yrityksen YouTube-kanavalle
Minkälaista sisältöä YouTube-kanavalle pitäisi tehdä ja miten yrityksen sitä tulisi hyödyntää? Nappaa tästä viisi sisältövinkkiä YouTubeen!
Tunnetko ostoprosessin eri vaiheet? Kasvua sisältömarkkinoinnilla
Ostosuppilo, ostoprosessi, myyntitunneli, ostopolku... rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta nämä kaikki kuvaavat asiakkaan matkaa yrityksen asiakkaaksi.