Työntekijälähettilyys markkinointiviestinnän voimavarana
Yrityksen markkinointiviestien läpisaaminen sosiaalisessa mediassa ei ole ilmaista. On kuitenkin vielä eräs alihyödynnetty keino: työntekijälähettilyys. Oletko harkinnut tämän keinon lisäämistä markkinoinnin keinovalikoimaan, muttet tiedä, miten lähteä liikkeelle? Ei hätää – taklaamme tässä blogissa yleisimmät kompastuskivet matkalla menestykseen!
Kielellisesti laadukas ja hakukoneoptimoitu teksti – onko sitä?! Viisi vinkkiä kirjoittajille
Hakukoneoptimoinnin paikoin huono maine kirjoittajien joukossa johtuu sen väärinkäytöstä ja ennakkoluuloista. Siispä yritän tiivistää kielellisen laadun ja SEO:n rakkausliiton seuraaviin vinkkeihin.
Mitkä 2020 megatrendeistä ovat tärkeitä brändinrakentajalle?
Brändinrakentaja joutuu kamppailemaan aina vallitsevassa ilmapiirissä ja miettimään, mihin trendeihin lähteä mukaan ja sopivatko ne ylipäätään omaan strategiaan. Tässä blogitekstissä esittelen neljä pitkän ajan trendiennustetta, joita yhdelläkään markkinoijalla ei ole varaa olla huomioimatta alkaneella vuosikymmenellä.
Facebookin kuvakoot 2020
Tärkeä työkalu jokaiselle someduunarille: vuodelle 2020 päivitetyt Facebookin kuvakoko-suositukset.
Hyvä yritysblogi – mikä määrittää onnistumisen? Mitä mitata ja miksi?
Yritysblogi on keino viestiä yrityksen tuotteista tai palveluista, samalla se antaa kasvot osaamiselle ja kannustaa vuorovaikutukseen. Yritysblogin tehtävänä on viestiä asiantuntijuutta ja saada kohderyhmä toimimaan. Mistä tietää, että yritysblogi on onnistunut? Mitä kannattaa mitata ja miksi?
Kuningasajatuksen kintereillä – vinkit parhaan idean tunnistamiseen ja valintaan brainstormingin jälkeen
Tästä artikkelista löydät neljä toimivaksi todistettua tekniikkaa, joiden avulla ideoiden arviointi ja parhaan idean valinta onnistuvat systemaattisesti ja erilaiset näkökulmat huomioiden.