Somemainonnan optimointi: yleisimpien ongelmien diagnoosi ja täsmähoito
Somemainostaja joutuu vaanimaan mainostensa menestystä silmä kovana. Onko kattavuutta tarpeeksi? Nouseeko klikkihinta liian korkeaksi? Sen lisäksi, että osaa tehdä havaintoja epätyydyttävistä tuloksista, pitäisi osata tietää, miten niitä voisi lähteä fiksaamaan – lue tyypilliset somemainonnan ongelmat ja opi, miten ne korjataan!
Kaikille avoimet syksyn webinaarit nyt koulutuskalenterissa
Tervetuloa mukaan kaikille avoimiin koulutuksiimme!
TikTok-mainonta on täällä – poimi vinkit videovirran haltuunottoon
TikTok on viimeistään nyt syytä ottaa vakavasti niin sisällöntuotannossa kuin myös markkinoinnissa – olit sitten sosiaalisen median markkinoija, sisällöntuottaja tai vaikuttaja.
Mitä on natiivimainonta?
Natiivimainonta on tärkeä osa modernin markkinoijan työkalupakkia. Tässä blogissa opastamme, miten natiivimainontaa tehdään ja miksi se niin tehokasta.
Mitä on sisältömarkkinointi vuonna 2020 – viisi vinkkiä, joilla tuot sisältömarkkinoinnin uudelle vuosikymmenelle
Vuonna 2020 sisältömarkkinoinnilta odotetaan syvyyttä ja arvopohjaa. Katso 5 vinkkiä, joilla pääset pintaa syvemmälle ja varmistat, että sisältömarkkinointisi vastaa uuden vuosikymmenen vaatimuksia.
Mitä on vaikuttajamarkkinointi? – Näin otat alkeet haltuun
Oletko pohtinut miksi vaikuttajamarkkinointi on niin tehokasta? Tässä blogissa kerromme miten vaikuttajamarkkinointia tehdään tuloksellisesti ja paljastamme parhaat vinkkimme alkuun pääsemiseksi.