Mitä on natiivimainonta?
Natiivimainonta on tärkeä osa modernin markkinoijan työkalupakkia. Tässä blogissa opastamme, miten natiivimainontaa tehdään ja miksi se niin tehokasta.
Natiivimainonta on tärkeä osa modernin markkinoijan työkalupakkia. Tässä blogissa opastamme, miten natiivimainontaa tehdään ja miksi se niin tehokasta.
Vuonna 2020 sisältömarkkinoinnilta odotetaan syvyyttä ja arvopohjaa. Katso 5 vinkkiä, joilla pääset pintaa syvemmälle ja varmistat, että sisältömarkkinointisi vastaa uuden vuosikymmenen vaatimuksia.
Brändinrakentaja joutuu kamppailemaan aina vallitsevassa ilmapiirissä ja miettimään, mihin trendeihin lähteä mukaan ja sopivatko ne ylipäätään omaan strategiaan. Tässä blogitekstissä esittelen neljä pitkän ajan trendiennustetta, joita yhdelläkään markkinoijalla ei ole varaa olla huomioimatta alkaneella vuosikymmenellä.
Tästä artikkelista löydät neljä toimivaksi todistettua tekniikkaa, joiden avulla ideoiden arviointi ja parhaan idean valinta onnistuvat systemaattisesti ja erilaiset näkökulmat huomioiden.
Markkinointifirmana olemme isosti mukana ideabisneksessä niin tuotteiden, palveluiden, projektien, konseptien kuin kampanjoidenkin osalta, joten erilaisia ideointitekniikoita ja aivomyrskyjä on takana jos jonkinlaisia.