Skip to content
Grapevine Logo Grapevine Logo
  • Palvelut
  • Asiakkaat
  • Yritys
  • Rekry
  • Blogi
  • Yhteys
  • ENEN
  • Palvelut
  • Asiakkaat
  • Yritys
  • Rekry
  • Blogi
  • Yhteys
  • ENEN

Hyvä yritysblogi – mikä määrittää onnistumisen? Mitä mitata ja miksi?

Yritysblogi on keino viestiä yrityksen tuotteista tai palveluista, samalla se antaa kasvot osaamiselle ja kannustaa vuorovaikutukseen. Yritysblogin tehtävänä on viestiä asiantuntijuutta ja saada kohderyhmä toimimaan. Mistä tietää, että yritysblogi on onnistunut? Mitä kannattaa mitata ja miksi?

05.12.2019|Analytiikka, Sisältömarkkinointi|
Read More

Vain häviävän pieni osa datasta on hyödyllistä, mutta juuri se osa tuo meidät lähemmäs asiakasta

Sisältömarkkinointia tehdään usein tarveperustaisesti. Markkinointitiimi kysyy, mistä johto haluaisi milläkin kvartaalilla kertoa, mitä tuotteen ominaisuuksia myynti mielellään korostaisi tai onko HR-osastolla tiedossa tulevia rekrytointeja.

25.09.2018|Analytiikka, Asiakaskokemus|
Read More
  • grapevine-somen-facebookin-kattavuus-tavoittavuus

Helsinki ”tavoitti digikanavissa 17 miljardia ihmistä” – Tiedätkö, miten sinulle raportoitu somen kattavuus on mitattu?

”Kuinka paljon yritykseni tavoittaa yksittäisiä ihmisiä somessa per kuukausi?” on oikein hyvä kysymys. Kattavuusnumeron tai -käyrän kylkeen kannattaa kuitenkin aina vaatia selitys siitä, mistä luku on peräisin.

13.08.2018|Analytiikka|
Read More

Näin hyödynnät Google Trends -työkalua datapohjaisessa sisältömarkkinoinnissa

Dataohjautuva markkinointi ei ole uutta ja ihmeellistä. Siitä vain on viime aikoina puhuttu paljon enemmän ja uusia työkaluja on tullut kaikkien saataville. Google Trends on yksi monista työkaluista ja tarjoaa peruskäyttäjälle jo paljon mahdollisuuksia.

05.04.2018|Analytiikka, Google|
Read More

Digimarkkinointi ja viimeisen klikkauksen harha

Analytiikasta ajautuu usein katsomaan vain niitä hyviä tai helppoja lukuja. Jos data sanoo, että kaikki myynti tulee suorasta liikenteestä, kannattaako lopettaa kaikki mainonta? Ei tietenkään.

19.06.2017|Analytiikka, Digitaalinen markkinointi, Nettisivut|
Read More
1234Next

Grapevinen blogi

Sukella kanssamme digitaalisen markkinoinnin ja modernin liiketoiminnan uutisiin ja ilmiöihin.

Aiheet

Ajankohtaista Analytiikka Asiakaskokemus B2B-markkinointi Caset Digitaalinen markkinointi Facebook Google Grapevine Hakukoneoptimointi Inbound-markkinointi Instagram Liiketoiminta LinkedIn Luovuus Mainonta Markkinoinnin automaatio Nettisivut Sisällöntuotanto Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Strategia Sähköpostimarkkinointi TikTok Vaikuttajamarkkinointi Vinkit YouTube Yrityskulttuuri
Uutishuone
Lintulahdenkatu 10 00500 Helsinki, Finland Ota yhteyttä → Avoimet työpaikat →

Etusivu

Palvelut

Asiakkaat

Yritys

Rekry

Blogi

Yhteystiedot

In English

Liity Sisäpiiriin

Digitaalisen markkinoinnin ja modernin liiketoiminnan vinkit sähköpostiisi.

© 2020 Grapevine Media Oy | Tietosuoja- ja rekisteriseloste